بازیگر ایرانی در نقش خواننده آمریکایی/عکس

مزدک میرعابدینی بازیگر فیلم سینمایی «مصادره» درباره علت استقبال از این اثر در گیشه سینما‌ها گفت: فیلم سینمایی «مصادره» متشکل از یک تیم حرفه‌ای است که در راس آن رضا عطاران به عنوان هنرمند و بازیگر محبوب قرار دارد. البته فضای فیلم از لوکیشن تا طراحی‌های صحنه و لباس و… به جذابیت آن کمک می‌کند و باعث جذب مخاطب می‌شود. به شخصه این فیلم را بزرگ و قوی می‌دانم.

وی در خصوص نقشی که در «مصادره» ایفا کرده، عنوان کرد: مهران احمدی از ابتدا برای سپردن این نقش به من لطف داشت. از سویی در بخش زبان خارجه و موسیقی سررشته دارم که مورد نیاز این نقش بود و برای رسیدن به شخصیت قصه کمک کرد.

 

مزدک میرعابدینی

وی درباره دلیل تسلط خود بر موسیقی و زبان انگلیسی افزود: قبل از سینما در رشته‌های موسیقی و ادبیات فعالیت داشتم و در خانواده‌ای بزرگ شدم که دارای فضای فرهنگی بود. رشته سینما را هم در آمریکا خواندم که در فضای این فیلم به من کمک کرد.

وی ادامه داد: طبیعتا چندین مورد برای رسیدن به نقش به بازیگر کمک می‌کند؛ از اعتماد کارگردان تا تجربه و داشته‌های شخصی در رشته‌های مختلفی که به سینما ربط پیدا می‌کند.

این بازیگر-کارگردان تصریح کرد: من تجربه کارگردانی فیلم سینمایی «رقص پا» را داشتم و حدود پنج سال از جوانی ام را صرف آن کردم که متاسفانه درگیر مشکلاتی شد و به نحوی کام من را تلخ کرد؛ اما وقتی بحث بازی در فیلم «مصادره» مطرح شد، به قسمت مفرح سینما رسیدم. انگار این فیلم آمده بود تا من نفی بکشم تا بی مهری‌های به وجود آمده در «رقص پا» از بین برود و در واقع فصل جدیدی در زندگی سینمایی ام به وجود آمد.

این بازیگر درباره همبازی شدن با رضا عطاران اظهار داشت: عطاران شخصیتی فوق العاده، دوست داشتنی و مثبت است که نیاز به تعریف من ندارد. بجز بازیگری خوب که در این فیلم بسیار از او یاد گرفتم، شخصیتی وصف ناپذیر دارد که فکر می‌کنم ماندگاری و محبوبیت چند ساله او به همین علت است.