تازه ترین خبرها از اکران فیلم «در وجه حامل»

بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «در وجه حامل» گفت: این هفته قرارداد پخش «در وجه حامل» را می بندیم و پس از آن برنامه ریزی لازم جهت اکران را انجام می دهیم.

وی در خصوص زمان مناسب اکران این اثر بیان کرد: فکر می کنم تابستان زمان مناسبی برای اکران این فیلم باشد؛ اما از آنجا که بالارفتن قیمت دلار و بازتاب های این روزهای آن با قصه فیلم در یک راستا قرار دارد، هرچه زودتر اکران شود به نفع فیلم خواهد بود و به آگاهی هرچه بیشتر مردم کمک می‌کند.

گفتنی است؛ «در وجه حامل» به تهیه کنندگی مصطفی کیایی و کارگردانی بهمن کامیار، مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، محسن کیایی و رعنا آزادی ور در این اثر به ایفای نقش پرداختند.