بازی در پایتخت 5 برایم رسیدن به اوج بود

نیلوفر رجایی‌فر بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» درخصوص ایفای نقش خود در این سریال گفت: بازی در سریال تلویزیونی «پایتخت ۵» برای من مثل رسیدن به نقطه عطف و اوج بود و به تعبیری سکوی پرتابی برای انتخاب‌های من و حضور در سینما و تلویزیون است. در واقع حضور در این مجموعه و همکاری با گروه حرفه‌ای «پایتخت ۵» تجربه‌ای شیرین و مهمی بود که اگر نقطه اوج هم نباشد، باز برای من اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: من عاشق نقش الیزابت بودم و خیلی خوب با آن ارتباط برقرار کردم و دوستش داشتم. فکر می‌کنم مردم هم او را دوست داشتند و توانستند با الیزابت ارتباط برقرار کنند.

رجایی‌فر با اشاره به همکاری و تعامل خوب گروه سازنده مجموعه «پایتخت ۵» افزود: کارکردن با آقای تنابنده و مقدم نیز افتخاری برای من بود که کار‌های دوباره با آن‌ها این افتخار را دوچندان می‌کند. البته نباید حضور گروهی گرم، صمیمی و مهربان را نادیده گرفت و از آن سخن نگفت.

وی اظهار کرد: در واقع «پایتخت ۵» برای من که عاشق بستر خانواده هستم، یک محیط گرم خانوادگی بود و فکر می‌کنم همه این صمیمیت را حس می‌کنند.

رجایی‌فر خاطرنشان کرد: هم اکنون مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان هستم که نقشی متفاوت را ایفا می‌کنم و امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند.