"فهیمه" پایتخت از اولین تجربه بازیگری اش گفت

نسرین نصرتی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، در خصوص نقش‌‌آفرینی خود در سریال «پایتخت» گفت: در کارنامه هنری خودم این اولین کاری است که بازی کردم، تمام شد و تا این اندازه مورد تشویق و تحسین قرار گرفتم. احساس می‌کنم یک قشر مهم از جامعه ما که کمتر با رسانه، سینما یا تئاتر همذات‌پنداری می‌کردند، توانستند با سریال «پایتخت» ارتباط برقرار کنند.

وی در ادامه درباره کامل‌تر شدن نقش فهیمه در سریال «پایتخت» بیان کرد: البته این پختگی و کامل شدن برای همه نقش‌ها وجود داشت. هر قدر که پیش می‌رویم، شاخ و برگ های این مجموعه محکم‌تر می‌شود. این امری اجتناب ناپذیر است و درآینده اگر اتفاق جدیدی را در این سریال شاهد باشیم، حتما باز هم با اقبال خوبی از سمت مردم مواجه می‌شویم.

نصرتی درباره حضورش در دیگر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی اظهار کرد: اگر موقعیت و پیشنهاد کاری خوبی داشته باشم، حتماً می پذیرم. هم اکنون در حال بررسی پیشنهادها هستم و بیشتر از همه برای من اینکه کار خوب باشد، مهم است. البته این هم مهم است که آن جوّ یکدست و صمیمی «پایتخت» هم در پشت صحنه حاکم باشد؛ چون وقتی با یک گروه صمیمی و حرفه‌ای کار می‌کنیم کمی وسواس و انتخاب‌ها بالا می‌رود.