رابرت دنیرو: هرگز نقش "ترامپ" را بازی نمی کنم

رابرت دنیرو بازیگر افسانه ای سینما که بسیاری از نقش های مهم تاریخ سینما را ایفا کرده و همواره به دنبال حضور در نقش های جدید است اعلام کرد که نقشی وجود دارد که او  هرگز آن را بازی نخواهد کرد.

دنیرو در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان در برنامه ی گفتگوی روز شنبه جشنواره ترایبکا مبنی بر این که حضور در چه نقشی را نخواهد پذیرفت گفت که نقش دونالد ترامپ را ایفا نخواهد کرد.

در روزهای گذشته این اولین بار نیست که بازیگر «پدرخوانده ۲» با نظرات و انتخاب نقش هایش سیاسی رفتار کرده است او در هفته اخیر در قسمتی از برنامه «پخش زنده شنبه شب» به نقش رابرت مولر نیز بازی کره بود.

در این برنامه دنیرو ۷۴ ساله و بردلی کوپر ۴۳ ساله مقابل یکدیگر نشستند و در مورد تجربیات متفاوت شان در صنعت فیلم و چهار نقش آفرینی که بایکدیگر داشتند به صحبت پرداختند.

پیش از شروع گفتگو بردلی کوپر رو به حضار گفت که بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون رابرت دنیرو است که به او گفته بود «زندگیت را تغییر بده».

بردلی کوپر بیان کرد که ۲ بار پیش از آن که مشهور شود با رابرت دنیرو دیدار داشته و از او برای این که نیروی محرکی برای رسیدن به هدف هایش شد تشکر کرد.

او پس از گفتن این جملات رو به دنیرو کرد و گفت: تو تمام زندگیم را تغییر دادی از تو بسیار متشکرم باب (رابرت دنیرو).

پس از آن بردلی کوپر درباره تجربه اولین کارگردانی اش در فیلم بازسازی شده «ستاره ای متولد می شود» که قرار است اواخر امسال اکران شود، صحبت کرد.