حمایت آقای بازیگر از سریال «هیئت مدیره»

«احسان کرمی» بازیگر سریال «هیئت مدیره» به کارگردانی مازیار میری گفت: سریال «هیئت مدیره» تجربه دوم من در حوزه بازیگری سریال است. همانطور که دیدید مجید شخصیتی کاملا رئال و از طبقه متوسط جامعه است و مثل خیلی از جوان‌هایی که سالهای اول زندگیشان را می‌گذرانند با همسرش زندگی می‌کند، او هم زندگیش را با همسرش می‌سازد و این از مهمترین شاخصه‌های این نقش است.

وی با اشاره به نقش محوری خود در این سریال بیان داشت: اینکه مجید یکی از نقش‌های اصلی و محوری داستان است، کار را برایم متفاوت کرده است. نقش مجید از نظر سنی به من خیلی نزدیک است و میترا و مجید (من و همسرم در سریال) از آندسته نقش‌هایی است که شباهت بسیاری با جوان‌های جامعه ما دارد. 

این بازیگر ادامه داد: به این دلیل که امثال مجید در جامعه ما خیلی زیاد هستند، شعاع حرکتی من هم برای ایفای این نقش خیلی زیاد است. حالا ممکن است جوان‌هایی در این سن و سال در طبقه‌های مختلف اجتماعی قرار بگیرند، اما فردی مثل مجید که از سطح متوسطی شروع کرده تا به پله‌های بالاتر برسد، می‌تواند مشخصه‌های زیادی از لحاظ رفتاری، خانوادگی، اخلاقی و ... داشته باشد. من نیز به همان نسبت برای بازی نقش مجید و نشان دادن برخی رفتارهایش دستم باز بود.

مجری برنامه‌های تلویزیونی در ادامه با اشاره به همکاری با مازیار میری بیان داشت: تجربه همکاری با هر کارگردانی متفاوت است به خصوص مازیار میری که من سابقه دوستی با او هم دارم. او آدم بسیار با هوش، نکته سنج و  ظریفی است و از این همکاری بسیار راضی هستم. علاوه بر این در این سالها به این نتیجه رسیدم که هر چه نفس کار سخت‌تر باشد، حضورم شیرین‌تر و لذت بخش‌تر بوده و ماحصل نقش را بیشتر دوست داشتم.

وی با اشاره به ویژگی خاصی که این نقش داشته تا باعث شده او حضور در این سریال را بپذیرد، گفت: نمی‌توان یک یا دو ویژگی را نام برد. فیلم‌نامه، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان که همگی سابقه مشخصی در سینما و تلویزیون دارند از ویژگی‌های خوب این سریال بود.

وی درباره این سریال آپارتمانی و شباهت‌هایی که با سایر این دست سریال‌ها دارد، نیز گفت: از این قبیل سریال‌ها زیاد داشتیم و تقریبا همه آنها هم موفق بودند. از سریال همسایه‌ها گرفته تا زیر آسمان شهر، همسران، خانه سبز  و ... که الان در خاطره اغلب مردم باقی ماندند.

کرمی درباره اینکه به نظرتان سوژه این سریال‌ها تکراری نیست؟ گفت: نه سوژه ما در این سریال که اصلا تکراری نیست. اتفاقا سوژه قصه هیئت مدیره با هوشمندی انتخاب شده است. همین الان از این پنجره نگاه کنید ببینید چند خانه در همین حوالی در حال ساخت است و شاید خیلی‌ها باورشان نشود که افرادی در اینجا زندگی می‌کنند! من تا وقتی به اینجا نیامده بودم باورم نمی‌شد مشکلاتی که در فیلم نامه نوشته شده واقعا وجود دارد و وقتی آمدم دیدم که درست است.

وی ادامه داد: از این مناطق در همه شهرها داریم، اما اصولا بخشی از قصه ما به این ساختمان‌های جدید و عدم مدیریت‌ها، سهل انگاری‌ها و قضاوت‌هایی که ما می‌کنیم می‌پردازد. به هر حال یک ساختمان نمادی از اجتماع است و می‌تواند سوژه‌های خوبی را در اختیارمان قرار دهد.

این بازیگر که راوی مجموعه عروسکی «شکرستان» بود، درباره سرنوشت این اثر نیز گفت: حضور در این مجموعه تجربه خیلی بدی بود به این خاطر که تهیه کننده کار با استقبال بسیار با شکوهی من را به کار دعوت کرد و بعد آنقدر این کار با بی برنامگی (مالی و ...)  پیش رفت که من خیلی سریع بیرون آمدم. چونکه نمی‌توانستم بی نظمی را تحمل کنم و هنوز هم تسویه حساب نکردم و نمی‌دانم سرنوشتش به کجا رسید و ظاهرا رها شد.