رادیو صبا نیمه شعبان را جشن می گیرد

چهار عنوان برنامه زنده «صبح صبا»، «عصر صبا»، «صباهنگ» و «همپای صبا» در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به مناسبت نیمه شعبان با آیتم هایی شاد روی آنتن رادیو صبا می روند.

برنامه «صبح صبا» در ساعت ۸ با آیتم هایی از قبیل صبحانه، ورزش صبحگاهی، نمایش طنز پدربزرگ، پلاتوی کبوتر، گذری در فضای مجازی و... به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می شود.

گزارش های مردمی با گزارشگری مهدی اسماعیلی نیز بخش دیگری در این برنامه است که روی آنتن می رود.

برنامه «صبح صبا» به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد، نویسندگی معصومه پاکروان و با اجرای محمدرضا قلمبر و گلچره زند پخش می شود.

«عصر صبا»

برنامه «عصرصبا» نیز با موضوع جشن به نیمه شعبان می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی عباس پیری، نویسندگی و گزارشگری نیما نعمتی‌زاده با اجرای نازنین مهیمنی و امیر زنده دلان ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روی آنتن می رود.

«همپای صبا»

همچنین برنامه «همپای صبا» در قالب مسابقه پیامکی و با طرح سوالات مختلف پیرامون زندگی و شخصیت والای امام زمان (عج) به همراه بخش هایی همچون بخش سینما معرفی فیلم «قدمگاه» و آیتم معرفی مسجد جمکران با مخاطبان همراه می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی و نویسندگی محسن جواهری ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می شود.

«صباهنگ»

برنامه «صباهنگ» نیز با پخش ترانه هایی شاد و عیدانه در روز ولادت آخرین منجی بشریت مهدی موعود (عج) این روز را با همراهی مخاطبان جشن می گیرد.

«صباهنگ» رادیو صبا به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای علیرضا تابان ساعت ۱۷ به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز قابل دریافت است.