انتقادها از خدمات رسانی ضعیف نمایشگاه کتاب تهران

احمد دولت آبادی نویسنده و مدیر مسئول انتشارات نگار تابان، در خصوص برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز گفت: روز نخست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خیلی دیر میز در اختیار غرفه ما قرار دادند.

وی افزود: کارتخوان ها هم نزدیک ظهر در اختیار ما قرار گرفت؛ البته خوشبختانه کارتخوان هایی که در اختیار ما در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار دادند تا کنون با مشکلی مواجه نشده است.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در خصوص حمل کتاب ها در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: روی باربری در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نظارت خوبی وجود ندارد و هرکس نرخی را برای این کار به ناشران می دهد. در صورتی که در سال های گذشته این کار توسط پیمانکار انجام می شد و برای باربری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فیش صادر می کردند و در اختیار ناشران قرار می دادند.

دولت آبادی ادامه داد: به نظرم فروش کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خوب نیست و کسانی که به نمایشگاه کتاب می آیند، بیش از آنکه خریدار کتاب باشند، بازدید کننده از نمایشگاه کتاب هستند.