یک نفر آدرس نمایشگاه کتاب را به مجری «حالا خورشید» بدهد!/فیلم

«حالا خورشید» در برنامه صبح امروز یکشنبه خود به اهمیت نمایشگاه کتاب هم پرداخت و از مردم خواست از این نمایشگاه دیدن کنند. «حمید ترابیان» مجری این برنامه که در لحظات پایانی «حالا خورشید» و به گفته خودش در وقت اضافه داشت در این باره صحبت می‌کرد، از مردم خواست به توصیه مسئولان گوش کنند و با خودروهای شخصی به نمایشگاه کتاب نروند.

نکته جالبی که این مجری «حالا خورشید» به آن اشاره کرد، ترافیک اطراف نمایشگاه کتاب بود که گفت: مخصوصا در روزهای پایانی نمایشگاه کتاب، اتوبان چمران قفل می‌شود! بنابراین، لطف کنید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

این در حالی است که نمایشگاه کتاب تهران از سال‌ها قبل که در محل دائمی نمایشگاه‌ها و در محدوده بزرگراه شهید چمران برگزار می‌شد، ابتدا به مصلی و سپس شهر آفتاب نقل مکان کرده و امسال، بار دیگر به مصلای امام خمینی (ره) در محدوده خیابان شهید بهشتی بازگشته است که این محدوده، فاصله زیادی با بزرگراه شهید چمران دارد!

این مجری تلویزیونی به اسکان موقت بازدیدکنندگان شهرستانی در نمایشگاه کتاب هم اشاره کرد و گفت: من شنیدم که بازدیدکنندگان شهرستانی هم که به نمایشگاه می‌روند، اسکان موقتی برایشان فراهم شده که با آرامش بیشتری بتوانند کتاب‌های مورد نیازشان را خریداری کنند.

این بخش از گفته‌های او در برنامه زنده‌ای با مخاطبان بسیار، علاقه‌مندان بازدید از نمایشگاه را سردرگم خواهد کرد و مطالبه جدیدی را از مسئولان نمایشگاه کتاب به وجود خواهد آورد. چرا که اسکان موقت و کوتاه، فقط مخصوص ناشران، طلاب و دانشجویان شهرستانی، آن هم در مهمانسرای بهشت زهرا میسر است و این امکان برای همه خریداران شهرستانی کتاب فراهم نشده است.

پیش از این نیز پرویز نشاط (کاظم عینعلی) یکی دیگر از مجریان «حالا خورشید» در اظهارات عجیب و قابل تأملی درباره پیاده‌روی اربعین، کم‌اطلاعی خودش را درباره میزبانان این مراسم بزرگ و جهانی نمایان کرده بود که در فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای یافت.

 

حجم ویدیو: 5.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51