دیدار وزیر ارشاد با رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تهران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، بر ضرورت تشکیل کارگروه کارشناسی میان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تاکید کرد.

 سیدعباس صالحی با تاکید بر این مطلب افزود: برای تعامل سازنده شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کارگروه کارشناسی تشکیل شود تا با همدلی و انسجام ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهر تهران به بهترین شکل در خدمت شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها نسبت به ارتقای برنامه‌های فرهنگی هنری پایتخت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند؛ زیرا تهران بر همه شهر‌های کشور اثرگذار است و اتفاقات خوب آن منشأ اثر در کشور می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور دو ماهه اوحدی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره کرد و از فعالیت‌های این سازمان در نوروز، اعیاد شعبانیه و نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.

در این دیدار سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گزارشی از ظرفیت، امکانات و فرصت‌های سازمان فرهنگی هنری ارائه کرد و به تشریح اقدامات این سازمان از زمان حضور خود پرداخت.

اوحدی با اشاره به تشکیل ستاد‌های ویژه برای فعالیت در ماه مبارک رمضان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی هنری با توجه به ذائقه‌های گوناگون شهروندان تهران و با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در حال طراحی است که در ماه مبارک رمضان و به مرور در طول سال اجرا می‌شود.