آمریکایی ها یک کنسرت در ایران را لغو کردند!

کنسرت کیتارو، موسیقی‌دان سرشناس و جهانی ژاپن پس از یک بار جابجایی زمانی، به دلیل تاخیر در صدور ویزا و میسر نشدن سفر گروه به ایران لغو شد.

کیتارو قرار بود در تاریخ ۲۲ و ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت در تهران روی صحنه برود که با اعلام برگزارکنندگان، این برنامه به‌طور کامل لغو شده است.

برگزارکنندگان این کنسرت ضمن اعلام لغو قطعی این کنسرت اعلام کردند: «با توجه به حضور ۶ آمریکایی در گروه کیتارو، در شرایط فعلی متاسفانه امکان حضور این هنرمند شایسته در این زمان میسر نشد. گروه اجرایی این برنامه دو سال را صرف پیگیری و اجرای برنامه این هنرمند کرد اما ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی سکوت کند و در آرزوی روزهای بهتر بماند. خریداران بلیت برای اطلاع از نحوه‌ بازگشت هزینه بلیت‌های خود به اطلاعیه سایت تیوال توجه نمایند.»

سایت تیوال نیز در اطلاعیه‌ای درباره بازگرداندن هزینه‌های بلیت این کنسرت توضیح داده است: «مجموعه تیوال ضمن تاسف از لغو این رویداد، اطمینان کامل را به مخاطبان فرهیخته خود می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهای پرداختی بلیت خریداران را به حساب آن‌ها بازمی‌گرداند. لازم به ذکر است که تیوال نقشی در جابجایی‌ زمانی این برنامه و لغو آن نداشته است. لطفا توجه نمایید برای بازگشت هزینه نیازی به ارسال ایمیل یا تماس تلفنی نیست و این روند به صورت خودکار انجام خواهد شد. باتوجه به تعداد بالای خریداران از شکیبایی شما در انجام این کار سپاسگزاریم.»