استقبال مخاطبان از "پاپ"

احسان عبدی پور کارگردان سینما درباره باز خوردهای اکران «پاپ»گفت: درست است که «پاپ» با شیوه خاص هنر و تجربه اکران می شود اما تا به حال با این حجم سفر، اکران مردمی و جلسات نقد و بررسی برای آثارم مواجه نشده بودم.

وی افزود: شهرهایی مانند تبریز، شهرهایی در استان بوشهر، دانشگاهها،گالری ها و...با تمایل خودشان این فیلم را اکران و برای آن جلسات نقد و بررسی گذاشتند، در این راستا چند روز پیش کیش بودم و سفرهای بعدی مشهد و کرمان خواهد بود.

کارگردان سینما ادامه داد: «پاپ» در اردبیل و تبریز اکران و نقد شد که اصلا انتظار نداشتم این اتفاق رخ دهد و در مورد فیلم صحبت های  فراوانی داشته باشیم چرا که فکر می کردم تفاوت زبان و لهجه، مانع چنین رویدادی شود.

عبدی پور با بیان اینکه تا بحال این اتفاقات و بازخوردهای مثبت را تجربه نکرده بودم، گفت: این موضوع رضایت بخش است و نشان از استقبال مخاطبان عام و خاص دارد.

وی عنوان کرد: «پاپ» فیلمی است که شما را با لایه های انسانی خانواده ای در بوشهر آشنا می کند که به سادگی نمی توان آن ها را دید و مورد توجه قرار داد.

کارگردان «تنهای تنهای تنها» در پاسخ به این سوال که اگر بستر فراهم شود مجددا به قصه هایی مانند قصه «پاپ» در قالب فیلم می پردازد، اظهار داشت: قصه و موضوع فیلم «پاپ» شکیل ترین و اصلی ترین نوع مواجه من با سینما است.

عبدی پور خاطرنشان کرد: جلسه نقد و بررسی «پاپ» سی ام اردیبهشت در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.