«روبی و جوجه‌ها» به شبکه نسیم رسیدند

بهنود نکویی با اشاره به فصل جدید «روبی و جوجه ها» که به کارگردانی او و برادرش بابک نکویی ساخته شده است، بیان کرد: به تازگی تولید فصل دوم «روبی و جوجه ها» را شروع کرده ایم که تا الان پنج قسمت به تولید رسیده است.

وی درباره این مجموعه که هفته گذشته در جشنواره ملی پویانمایی تلویزیون چندین جایزه کسب کرد، ادامه داد: «روبی و جوجه‌ها» قرار است در هشت فصل ۱۳ قسمتی ساخته شود که ما وارد فصل دوم شده ایم. در هر فصل کاراکترهای جدیدی اضافه می شوند و اتفاقات جدیدی رخ می دهد و به همین دلیل تولید هر فصل پیش تولید خاص خود را هم دارد.

نکویی با اشاره به پروسه تولید فصل دوم و زمان پخش آن اظهار کرد: ما طبق صحبت هایی که با مرکز صبا داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نوروز هر سال فصل جدید را ارایه دهیم. سیاستگذاری ما تاکنون به این شکل بوده است و به همین ترتیب هم جلو می رویم.

وی درباره بازپخش فصل اول این انیمیشن در شبکه نسیم بیان کرد: فصل اول «روبی و جوجه ها» پیش از این از شبکه دو پخش شده بود و از اواخر اردیبهشت قرار است این فصل از شبکه نسیم هم روی آنتن برود چون مدت قسمت ها کوتاه است و می تواند در فواصل برنامه ها پخش شود.

این کارگردان انیمیشن در پایان با اشاره به ساخت یک انیمیشن سینمایی عنوان کرد: چندی پیش با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی صحبت داشتیم و آنها خواستند طرح یک کار سینمایی را با الگوهای داستانی ایرانی آماده کنیم که ما هم یکی از طرح های خود را انتخاب کردیم که فعلا در مرحله تحقیق است.

مجموعه انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» محصول استودیو گنبدکبود، جوایز بخش های بهترین متحرک سازی و بهترین اثر سرگرم کننده از اولین جشنواره ملی پویانمایی از آن خود کرد و دو جایزه دیگر در بخش تیزر تبلیغاتی و بهترین اثر کوتاه فرهنگی نیز به تولیدات این استودیو تعلق گرفت.