«گرگ بازی » چه زمانی اکران می شود؟

محمد علی نجفی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت اکران«گرگ بازی» گفت: هم اکنون در حال رایزنی با پخش کننده برای اکران هستیم و زمان قطعی آن مشخص نیست.

وی درخصوص اکران «پرسه در شهر لاجوردی» بیان کرد: زمان اکران این فیلم نیز مشخص نیست و صاحبان فیلم در حال  رایزنی با پخش کننده هستند.

«گرگ بازی» به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمد علی نجفی است که در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بود.

«گرگ بازی» داستان چند رفیق قدیمی است که شبی در خانه‌ی موروثی دوست می‌شوند و با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

در این فیلم علی مصفا، نگار جواهریان، هانیه توسلی، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی، حمید پورآذری، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی، قاسم فرمانبردار به ایفای نقش می پردازند.

لازم به ذکر است؛ « پرسه در شهر لاجوردی» به کارگردانی محمد علی نجفی است و در خلاصه داستان آن آمده: «پرسه در شهر لاجوردی» پرسه در گذشته زنی است که رنگ و بویی تازه دارد.

در «پرسه در شهر لاجوردی» مینا ساداتی، فتانه ملک محمدی، ندا کریمی، محمود ملاباشی، علی کاظمیان، سیامک ادیب، امید زندگانی، پدرام معیریان با حضور سعید نیکپور به ایفای نقش می‌پردازند.