عنایتی: نمی‌توانم از لیست تیم ملی تعجب نکنم

رضا عنایتی در این باره گفت: طبیعتا بعد از این که لیست اعلام شد خیلی صحبت شد و همه متعجب شدند. بازیکنانی که کاملا شایسته بودند از لیست تیم ملی خط خوردند که شایسته بودند، ولی باید به این تصمیم هم احترام گذاشت، چون برای سرمربی تیم ملی هیچ چیز مهمتر از نتیجه گیری در جام جهانی نیست.

او در مورد این که کی روش گفته وریا غفوری را به دلیل تغییر پست در استقلال خط زده است هم گفت: من با تمام احترامی که برای آقای کی روش قائل هستم، ولی ما این بازیکنانی مثل غفوری را باید چند پسته حساب کنیم و این به نفع ما بود که او در جام جهانی حضور داشته باشد. بازیکنان تک پسته در سال‌های آینده جایگاهی در فوتبال نخواهند داشت. ما می‌توانیم قبول نکنیم که این عجیب نیست و به نظر من واقعا عجیب است.

کاپیتان سابق استقلال در پایان گفت: هر مربی طرز تفکری دارد، ولی انتقاد‌ها وجود دارد و من فکر می‌کنم انتقاد‌های سازنده خوب است. این بازیکنانی که دور ماندند از لیست جزو بهترین‌ها بودند. به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم به ویژه به سید جلال حسینی که ۷ سال برای تیم ملی در زمان کی روش زحمت کشید. به وریا غفوری و کاوه رضایی خسته نباشید می‌گویم چرا که آن‌ها هم فصل خوبی را پشت سر گذاشتند.