گلایه آقای کارگردان از افزایش دستمزد بازیگران

مهدی صباغ زاده تهیه کننده، کارگردان و درباره علت ساخته نشدن فیلم های ارزان گفت: دستمزد بازیگران و عوامل سازنده در یک فیلم به علت تورم بالا رفته از سویی اجاره های لوکیشن ها نیز بالا رفته و در کل کسانی که در خدمت فیلم هستند گران شده اند و این عوامل ،شرایط را برای تهیه کننده سخت کرده است در نتیجه فیلم گران ساخته خواهد شد.

وی با بیان راهکار در خصوص ارزان شدن یک فیلم بیان کرد: درست است که استفاده از بازیگران و عوامل تازه در ساخت یک فیلم ریسک خواهد بود اما باید این ریسک را پذیرفت و این کار را از یک جایی شروع کرد در غیر اینصورت فیلم ارزانی ساخته نخواهد شد.

وی بیان کرد: البته به جز برخی از فیلم های کمدی، آثاری بودند که حتی با صرف هزینه های بالا و استفاده از عوامل و بازیگرانی با دستمزد بالا،بازگشت سرمایه نداشتند و متضرر شدند.

این تهیه کننده با بیان اینکه برخی از فیلم های کمدی که به سود می رسند ، روش های خاص خودشان را در استفاده از گروه گران قیمت دارند، ادامه داد:سازندگان این فیلم ها به علت نبود بودجه کافی، در ابتدا درصدی از دستمزد بازیگران را می دهند و از فروش نیز درصد دیگری به آن ها پرداخت می کنند.

صباغ زاده خاطرنشان کرد: می توان گفت علت اصلی گران شدن یک فیلم بالارفتن دستمزد بازیگران است که باید برای رفع آن ریسک کرد و ازبازیگران تازه کار و مستعد بهره برد.