اولین رمان جواد نعمتی با مضمونی عاشقانه

نعمتی با بیان اینکه امسال باید نگارش آن را به اتمام برسانم، افزود:رمانم یک درام عاشقانه سورئال است اما هنوز انتشاراتی که چاپ کتاب را برعهده بگیرد مشخص نیست.

 نعمتی با بیان اینکه رمان من روایت زندگی واقعی دو تن از دوستانم ( یک آقا و یک خانم) است که این دو را در داستان عاشق یکدیگر کردم و داستان عاشقی این دو را  با ذهنیت شاعرانه ام خلق کردم، ادامه داد:این کار هم در داستان یک دور چرخشی ایجاد کرده است هم داستان را پیچیده می کند.

و ی گفت:هر داستانی که در آغاز رمان روایت می شود در وسط و انتهای داستان هم وجود دارداز این رو رمانم یک حالت رئالیسم جادویی دارد.

این شاعر با اشاره به اینکه رمان در دست نگارشش چندمین اثر وی در قالب رمان است، بیان کرد: امیدوارم اثر خوبی بشود چرا که خودم بیشتر از شعرهایم به این رمانم علاقه مند هستم و برایم اهمیت زیادی دارد که نگارش رمانم را امسال به اتمام برسانم و برای انتشار به ناشر تحویل بدهم.

لازم به ذکر است؛ جواد نعمتی پیش از این مجموعه های شعری چون «مرد مرموز»،«پنجه بر دیوار» را منتشر کرده است،او که تا پیش از این به عنوان شاعر شناخته می شد هم اکنون اولین رمان خود را می نویسد.