یک بازیگر مشهور دیگر متهم به فساد اخلاقی شد/عکس

پس از حاشیه های فراوان آزار جنسی و شکایت بسیاری از بازیگران زن سینمای هالیوود علیه بازیگران و عوامل مرد هالیوودی، حالا خبری ناگوار اهالی سینما جهان را در شوک فرو برد.

"مورگان فریمن" بازیگر مطرح هالیوودی که همواره در اکثریت فیلمها در نقش مرد عاقل و خردمند به ایفای نقش می پردازد، این به رفتار و آزار جنسی توسط هشت زن سینمای هالیوود متهم شد.

دستیار تولید فیلم سینمایی "روی فرم بمان" که در این پروژه با فریمن همکاری داشته از او به خاطر برخوردهای نامناسب شکایت کرد. این زن اظهار کرده که فریمن در پشت صحنه فیلم او را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

این تمام ماجرا نیست، زن دیگری که در فیلم "حالا منو ببین" با فریمن همکاری داشته، شکایت کرده است که فریمن هشتاد ساله او و یکی از همکاران زن را مورد آزار قرار می داده است. علاوه بر این دو زن، شش نفر دیگر نیز نسبت به رفتارهای ناشایست فریمن شکایت کرده اند.

 

مورگان فریمن هم متهم به آزار جنسی شد/شوک عجیب به سینمای هالیوود

سال گذشته طوفان رسوایی جنسی سینمای هالیوود را در نوردید و این اتفاق تا جایی پیش رفت که اکثر بازیگران زن سینمای هالیوود در اعتراض به این موضوع در مراسم گلدن گلوب لباس سیاه پوشیدند.

آغاز افشاگری ها درباره رسوایی جنسی در سینمای هالیوود به اتفاقات "هاروی واینستاین" تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود باز می گردد. وی که سابقه همکاری طولانی با "کوئینتین تارانتینو" را دارد از سوی چندین بازیگر زن متهم به آزار جنسی شد.

واینستاین از سوی تمامی اهالی سینمای هالیوود به عنوان فردی که هالیوود را لکه دار کرده کنار زده شد. این قضیه تا حدی پیش رفت که تارانتینو نیز از اتفاقاتی که واینستاین در فیلم هایش رقم زده ابراز ناراحتی و بی اطلاعی کرد.