آغاز فصل ششم سریال پرطرفدار آمریکایی/عکس

فصل ششم سریال "فهرست سیاه" به کارگردانی "جون بوکنکامپ" از ابتدای هفته جاری با پخش نخستین قسمت خود آغازی دوباره داشته است.

فهرست سیاه مجموعه تلویزیونی جنایی مهیج آمریکایی است که از ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از شبکه ان‌بی‌سی تاکنون درحال پخش است و حالا و پس از 5 سال وارد فصل ششم شده است.

ریموند ردینگتون با بازی جیمز اسپیدر، افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده که به یک جنایت‌کار برجسته تبدیل شده‌است پس از فرار از دستگیری برای چندین دهه، به صورت داوطلبانه خود را تسلیم اف‌بی‌آی می‌کند.

او به اف‌بی‌آی می‌گوید که لیستی از خطرناک‌ترین جنایتکاران دنیا را دارد که در طی سال‌ها جمع کرده‌است و مایل است در مقابل مصونیت از پیگرد قانونی، عملیات تک تک آن‌ها را اطلاع دهد.

فصل ششم سریال فهرست سیاه آغاز شد/افسر سابق نیروی دریایی تبدیل به یک جنایتکار شد///////////////////////شنبه

جیمز اسپادر، مگان بون، دیگو کلاتنوف، رایان اگولد، پارمیندر ناگرا، هری لنیکس، امیر اریسن، مژان مارنو، هشام توفیق و ویلیام جکسون هارپر از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال و فصل ششم آن به ایفای نقش پرداخته اند.

دیو پورتر و جیمز اس. لوین ساخت موسیقی و آهنگسازی سریال فهرست سیاه را بر عهده داشته و دیویس انترتیمنت، یونیورسال تله‌ویژن و سونی پیکچرز تلویژن تولید این سریال را عهده دار بوده اند.