آقای بازیگر از "بچه مهندس" می گوید

حمید شریف زاده بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» و ایفای نقش خود، گفت: وقتی آقای غفاری قصه سریال را تعریف کرد احساس خوبی نسبت به کار پیدا کردم و توانستم با نقش ارتباط برقرار کنم.

وی در خصوص همکاری با علی غفاری کارگردان سریال عنوان کرد: در ابتدا نسبت به ایشان موضع پیدا کرده بودم چون اجازه کارهای اضافی را به هیچ عنوان نمی‌داد اما با گذشت زمان با اعتمادی که نسبت به او پیدا کردم، خودم را دست کارگردان سپردم.

این بازیگر تصریح کرد: من معمولا بیش از آنچه که نیاز است را با خود سر صحنه می‌برم تا دست کارگردان را باز بذارم اما در «بچه مهندس» سعی کردم خودم را اول به خدا و سپس به کارگردان واگذار کنم.

شریف زاده که بازی در سریال «فاصله‌ها» را در کارنامه دارد، تاکید کرد: حضور تهیه کننده شریفی مانند سعید سعدی و حال خوب او که به تمام عوامل منتقل می‌شد باعث شد که از این پس برای هر کاری که حضور داشته باشند با تمام وجود برای او کار کنم.

وی در خصوص اقبال مردم نسبت به این سریال نیز گفت: سلایق مخاطب متفاوت است اما خوشحالم که سریال به دل مردم نشسته است اما شخصیت‌های سریال جای پرداخت بیشتری داشت، نه تنها نقش من بلکه نقش‌های دیگر می‌توانست رنگ بیشتری در سریال داشته باشند.

شریف‌زاده در خصوص همبازی شدن با دیگر بازیگران این مجموعه بیان کرد: این شانس را داشتم که نقش مقابل یکی از شریف‌ترین و کاربلد‌ترین بازیگران حال حاضر سینما و تلویزیون باشم، بازی در مقابل پرویز پورحسینی را از بهترین کلاس‌های درس می‌دانم که توانستم به واسطه همکاری با او بسیار بیاموزم.

وی همچنین در خصوص فصل‌های بعدی سریال «بچه مهندس» اظهار کرد: برای فصل دوم حضور من قطعی شده است و تصویر برداری آن نیز تا اواسط تابستان ادامه پیدا خواهد کرد اما هنوز در رابطه با فصل سوم سریال تصمیمی گرفته نشده است.بچه مه

حمید شریف زاده با اشاره به دلایل کم کار بودن خود افزود: بعد از سریال «فاصله‌ها» چند تله فیلم و یک فیلم سینمایی کار کردم اما به دلیل نرسیدن فیلم نامه‌های خوب ترجیح دادم در تئاتر حضور پر رنگ تری داشته باشم که «من خیال تو نیستم» را روی صحنه بردم.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در ماه مبارک رمضان هر شب 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.