تازه ترین خبرها از سریال «حکایت‌های کمال»

حمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان، در خصوص اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان «تن تن و سندباد» که تقریظ مقام معظم رهبری را دارد، در انتشارات قدیانی به چاپ سی و یکم رسید. چاپ سی و یکم این کتاب در تیراژ 3300 نسخه و با قیمت 12 هزار تومان منتشر شد.

وی ادامه داد: کتاب جدیدم حکایت های کمال در انتشارات به نشر مراحل تصویرگری را سپری می کند. این کتاب 150 قصه را دربرمی گیرد و در پنج جلد منتشر خواهد شد. در هر جلد سی قصه نوشته شده است. محمد حسین متولیان کار تصویرگری کتاب حکایت های کمال رابرعهده دارد. از همین کتاب یک سریال تلویزیونی هم قرار است تولید شود. تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی انجام می شود و کارگردان آن قدرت الله صلح میرزایی است. وی از سینماگرانی است که در عرصه ادبیات هم فعالیت می کند. تصویربرداری این سریال به زودی آغاز می شود و هم اکنون دکور سریال در شهرک سینمایی غزالی آماده است.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به کتاب دیگرش با عنوان «قصه ما مثل شد» بیان کرد: مجموعه پنج جلدی کتاب قصه ما مثل شد در انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی  منتشر شده بود. جلد ششم تا دهم این کتاب را هم همین انتشاراتی منتشر خواهد کرد. هم اکنون جلد ششم تا دهم قصه ما مثل شد در به نشر مراحل آماده سازی را طی می کند.