مرتضی پاشایی و ماندگارترین تیتراژ «ماه عسل»

زنده یاد مرتضی پاشایی در سال ۱۳۹۳ و پیش از فوت خود، تیتراژ ابتدایی برنامه "ماه عسل" با اجرای احسان علیخانی را خواند.

این قطعه نیز مانند دیگر قطعه‌های زنده‌یاد پاشایی با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان موسیقی پاپ رو به رو و به اثری ماندگار تبدیل شد به گونه‌ای که هنوز هم این قطعه را می‌توان بین مردم شنید.

این برای نخستین بار بود که مرتضی پاشایی تیتراژ برنامه "ماه عسل" در ماه رمضان را می‌خواند. در سال‌های پیش از آن خوانندگانی نظیر مهدی یراحی، فرزاد فرزین و مهدی یغمایی و... تیتراژهای "ماه عسل" را خوانده بودند.

قطعه مرتضی پاشایی برای برنامه ماه عسل "نگران منی" نام دارد و ترانه آن توسط مهرزاد امیرخانی سروده شده است. مرتضی پاشایی آهنگسازی آن را انجام داده است و معین راهبر هم وظیفه تنظیم و مسترینگ را بر عهده داشته است.

پس از انتشار این قطعه، زنده‌یاد پاشایی این اثر را در کنسرت‌هایش برای طرفداران خود اجرا کرد که هر مرتبه با شور وصف‌ناپذیری از سوی آن‌ها برای شنیدن این اثر رو به رو می‌شد.

یکی از اتفاق‌های جالب توجه در زمان انتشار قطعه "نگران منی" این بود که بنا به درخواست علیخانی، مخاطبان برنامه "ماه عسل" در حالی که موسیقی این برنامه در حال پخش بود، به جای خواننده لب‌خوانی می‌کردند و فیلم‌های چنین اجرایی را برای ویژه برنامه ماه رمضان شبکه ۳ ارسال کردند و این تصاویر در برنامه پخش شد.

مرتضی پاشایی در ۲۳ آبان سال ۱۳۹۳ در سن 30 سالگی با موسیقی زندگی وداع گفت.