جدیدترین وضعیت ساخت سریال «آسمان هوای باران دارد»

به گفته امیر پور رحمانی تهیه کننده سریال «آسمان هوای باران دارد» گروه تولید کار فیلمبرداری را از امروز سه شنبه ۲۹ خرداد در بیمارستان مفرح تهران آغاز می کند.

وی با بیان اینکه تصویربرداری تا ۱۰ روز دیگر به اتمام می رسد، ادامه داد: امروز مرجانه گلچین و بهرنگ علوی مقابل دوربین سجاد حیدری می روند و در روزهای آینده سایر بازیگران هم در لوکیشن بیمارستان که آخرین لوکیشین سریال هست، مقابل دوربین می روند.

این تهیه کننده اظهار کرد: تاکنون ۱۵ قسمت از این سریال آماده شده و تدوین همزمان نیز با سرعت در حال انجام است. همزمان با ضبط تصاویر در بیمارستان، صحنه های خارجی و خیابانی هم تصویربرداری می شود. 

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگران سریال «آسمان هوای باران دارد» هستند.

داستان این سریال قصه خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگ شان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است. 

عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسنده: احمد رفیع زاده، مدیر تولید: مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: میشا جودت، مدیر تدارکات: علی قادری، منشی صحنه: زهرا مهدوی و عکاس: امید صالحی.

سریال «آسمان هوای باران دارد» به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در حال تولید است.