آنچه باید درباره گروه ماکان بند بدانید

بیوگرافی ماکان بند

گروه ماکان‌ بند که در سال گذشته شهرت بسیاری‌ میان مخاطبان موسیقی پاپ پیدا کرد، توسط شرکت آوازی نو به مدیرعاملی حسن اردستانی معرفی شد.

این گروه که خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد، با حمایت یاشار خسروی (نوازنده ساکسفون) در سال ۹۵ تشکیل‌شد.

ماکان‌بند تا به امروز در شهرهای مختلفی از جمله تهران، کرمان، شیراز ، رشت، بندعباس، تبریز ، اصفهان و …کنسرت‌های شاد و متنوعی را برای هواداران خود که اکثرا از نسل جوان کشور هستند، اجرا کرده‌اند.

خوانندگان ماکان‌ بند

امیر مقاره و رهام هادیان ، خوانندگان گروه ماکان‌ بند می‌باشند.

امیر مقاره

مقاره که متولد ۳ دی‌۱۳۷۴ است، از‌ دوران نوجوانی شعر می‌سرود و از سال ۱۳۹۳ به صورت مستقل وارد حوزه خوانندگی شد. شروع فعالیت وی با ترانه سرایی  بود.در حال حاضر وی مجرد است.  

رهام هادیان

رهام هادیان نیز که متولد ۷ مرداد ۱۳۷۰ است، از نوجوانی به ملودی علاقه‌مند شد و ترانه‌سرایی می‌کرد.او در شعر و ترانه سرایی استعداد بالایی دارد.ازخصوصیات فردی او می توان به خنده رو و شوخ طبع بودن او اشاره کرد.

او ازدواج نکرده و  مجرد است.

آلبوم‌ های منتشر شده

اولین آلبوم رسمی ماکان بند به سرپرستیامیرمیلاد نیک‌زاد و خوانندکی امیر مقاره و رهام هادیان با نام دیوونه‌بازی، در تاریخ ۱ شهریورماه ۱۳۹۶ منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

دیوونه‌بازی  شامل ۱۲ قطعه با نام‌های : نرو –شیک – با تو آرومم – چشمای تو – این خیابونا –پنجره – بازیچه – دیوونه‌بازی – ای داد – مثل کوه –بارون و هر بار این درو می‌باشد.

از قطعات معروف این گروه می‌توان به دلگیری وهربار این درو اشاره کرد.

 

تک آهنگ

دو دقیقه بودی حالا

پیشم بخند

دیوونه من

یه لحظه نگام کن

هر بار این درو

دلگیری

دانلود آهنگ ماکان بند