زندگی بازیگر مشهور پرحاشیه، فیلم شد/عکس

زندگینامه "سانجی دات" بازیگر مشهور و مطرح سینمای بالیوود به یک اثر سینمایی با بازی "رانبیر کاپور" تبدیل شده است.

فیلم سینمایی "سانجو" به کارگردانی "راجکومار هیرانی" اکران بین المللی خود در سینماهای بالیوود را از 29 ژوئن 2018 مصادف با جمعه 8 تیر ماه آغاز خواهد کرد.

سانجو نه تنها در یک خانواده سینمایی به دنیا آمده بود بلکه علاقه بیش از اندازه او به سینما باعث ورود او به این عرصه شد. او نیز همانند پدر خود حضور در نقشهای اکشن و تا حدودی منفی را دوست داشت اما علی‌رغم این قضیه او همواره فردی آرام و دوست‌داشتنی بود.

سانجی دات که این فیلم بر اساس زندگی او ساخته شده یکی از پرحاشیه ترین بازیگران بالیوود است که اعتیاد را پشت سر گذاشته است. وی هجده ماه به اتهام همکاری در یک بمب گذاری در زندان به سر برد.

 

زندگی بازیگر پیشکسوت هالیوود به فیلم تبدیل شد//////////////////////////پنجشنبه

رانبیر کاپور در نقش سانجی دات، آنوشکا شارما در نقش وکیل، پارش راوال در نقش سونیل دات، سونام کاپور در نقش تیان آمبانی، دیا میرزا در نقش مانیاتا دات و کاریشما تانا در نقش مادهوری دیکشیت در فیلم سینمایی "سانجو" به ایفای نقش پرداخته اند.

عامال ملک سازنده موسیقی متن این فیلم را بر عهده دارد. او آهنگی به نام "Kya Yahi Pyar Hai" را که توسط راشمی ویراگ نوشته شده است تهیه کرده است، آرمان ملک اجرای این اثر را بر عهده دارد.