"بهترین شو" ؛ برنامه که نظر مثبت مخاطبان را جلب کرد

علیرضا آقایی تهیه کننده "بهترین شو" درباره بازخوردهای برنامه و استقبال مخاطبان گفت: روز جمعه نتیجه برنامه بهترین شو را اعلام و پخش کردیم و باید یک تا دو هفته دیگر در انتظار بازخورد مخاطبان بنشینیم.

وی در همین راستا افزود: 5 فینالست هیچ اعتراضی نداشتند اما اعتراض در کلیت برنامه وجود داشته است، هنوز انعکاس خاصی از اعتراضات ندیدم. بعید می دانم اعتراضی از سوی مخاطبان نداشته باشیم.

این تهیه کننده با اشاره به نظر مثبت مدیران نسبت به برنامه "بهترین شو" اظهار کرد: در مجموع برنامه بهترین شو مورد نظر مدیران است و در فصل اول و دوم با نظر مثبت ریاست سازمان صدا و سیما نیز مواجه شد.

وی با اشاره به اهداف برنامه "بهترین شو" بیان کرد:  یکی از مهمترین اهداف و تلاش‌های بهترین شو نشان دادن شیوه های ابراز صحیح شخصیت کودکان است تا آگاه باشند که در زندگی شاید شکست بخورند، همانطور که قرار است پیروز شوند.

آقایی درباره فصل بعدی "بهترین شو" خاطرنشان کرد: باید شرایط ساخت فراهم باشد. ما دبیرخانه فصل یک بهترین شو را تعطیل نمی‌کنیم و ریتمی که پس از فصل اول داشتیم را حفظ و تقویت می‌کنیم اما آینده نشان می‌دهد چقدر شرایط برای ساخت فصل بعدی این برنامه مهیا می‌شود.