گیشه هالیوود در تسخیر دایناسور‌های دوست داشتنی/تصاویر

جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "دنیای ژوراسیک-سقوط پادشاهی" به کارگردانی "جی آی بایونا" برای دومین هفته متوالی منتشر شد.

 

پارک ژوراسیک

دنیای ژوراسیک ۲

فیلم سینمایی "دنیای ژوراسیک ۲" به کارگردانی "خوان آنتونیو بایونا" در دومین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل 60 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شد.

دنیای ژوراسیک ۲ در ژانر علمی تخیلی و اکشن ادامه فیلم دنیای ژوراسیک می‌باشد و در مجموع پنجمین قسمت از مجموعه فیلمهای پارک ژوراسیک محسوب می‌شود.

خوان آنتونیو بایونا تولید دنباله فیلم دنیای ژوراسیک را از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز کرد و بخش‌هایی از فیلمبرداری مانند نسخه اول در هاوایی انجام شد.

۲۳ سال پیش نیز فیلم پارک ژوراسیک در همین مکان فیلمبرداری و تولید شد. با این حال بخش زیادی از فیلمبرداری در لندن انجام شد. پیش از این بایونا گفته بود دنباله فیلم دنیای ژوراسیک بودجه بسیار بزرگ‌تر و بیشتری نسبت به فیلم قبلی خواهد داشت.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، بی‌دی ونگ، توبی جونز، ریف اسپال، جاستیک اسمیت، دنیلا پیندا و تد لواین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

مجموعه کامل تصاویر انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 رونمایی شد+عکس//////////////////////شنبه

شگفت انگیزان 2

انیمیشن "شگفت انگیزان 2" به نویسندگی و کارگردانی "برد برید" اکران بین المللی خود را از 15 ژوئن 2018 آغاز کرده و در سومین هفته با فروشی معادل 45.5 میلیون دلار دوم باکس آفیس شده است.

به تازگی مجموعه کامل تصویری انیمیشن "شگفت انگیزان 2" با بازی و صداپیشگان بازیگران مطرحی همچون ساموئل ال جکسون توسط کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.

یک فیلم در سبک انیمیشن رایانه ای، سه بعدی، ابرقهرمانی از جمله انیمیشن هایی است که نسخه اول آن با استقبال و فروش فوق العاده ای همراه بود. در این قسمت آقای شگفت انگیز به همراه "هلن پار" در کنار یکدیگر جهان را از نابودی نجات می دهند.

هالی هانتر در نقش هلن پار، ساموئل ال جکسون در نقش فروزونه، کریگ نلسون، سارا ووول و هاک میلنر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در اصل قرار بود که در 21 ژوئن 2019 منتشر شود ولی در 26 اکتبر 2016 تاریخ انتشار فیلم به 15 ژوئن 2018 انتقال پیدا کرد و قرار شد به جای این انتقال، انیمیشن داستان اسباب‌بازی 4 در سال 2019 منتشر شود که در واقع به همین دلیل اکران داستان اسباب بازی 4 عقب ماند.

جنگ مواد مخدر در مکزیک همچنان ادامه دارد/اکران فیلم سیکاریو ۲ در سینما‌های هالیوود////////////////شنبه

سیکاریو 2

فیلم سینمایی "سیکاریو 2" با نام فرعی "روز سرباز" به کارگردانی "استفانو سولیما" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 29 ژوئن 2018 آغاز کرده و در اولین هفته از اکران با فروشی معادل 19 میلیون دلار سوم باکس آفیس شده است. .

بنیسیو دل تورو، جاش برولین، جفری داناوان، ایزابلا مونر، کاترین کینر، متیو موداین و ایان بوهن از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه دوم فیلم سیکاریو به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سیکاریو درباره جنگ مواد مخدر در مکزیک است. 

طی یک حمله تیم سوات به یک مخفیگاه مظنونان مکزیکی در چندلر، آریزونا، مامور کیت ماکر، همکار او ریگی واین، و تیم آنها دهها جنازه کشف می‌کنند. هنگامی که وی مشغول جستجو محل بود انفجار یک ماده منفجره جاسازی شده باعث کشته شدن دو مامور شد.

در پرواز به ال‌پاسو، تگزاس، کیت با همکار مت، الخاندرو گیلیک آشنا می‌شود. با همراهی مارشال‌های امریکایی و تیمی از عوامل دلتا فورس آنها عملیاتی را در خوارس، چی‌واوا، مکزیک انجام می دهند که در طی آن یکی از افراد رده بالای دیاز، برادرش گویلرمو، را به ایالات متحده منتقل می‌کنند.

در هنگام بازگشت افراد کارتل سعی در نجات گوبلرمو می‌کنند که همه آن‌ها توسط تیم اسکورت کشته می‌شوند. آن‌ها به الپاسو باز می‌گردند و مت و الهاندرو با شکنجه گوبلرمو از وجود تونلی در مرز مکزیک که توسط دیاز برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌شود آگاه می‌شوند.

گیشه هالیوود در تسخیر دایناسور‌های دوست داشتنی/ددپول ۲ گیشه را رها نمی‌کند//////////////////سه شنبه

عمو درو

فیلم سینمایی "عمو درو" به کارگردانی "چارلز استون سوم" اکران بین المللی خود را یک هفته آغاز کرده و در طی اولین تجربه اکران توانسته با فروشی معادل 15.5 میلیون دلار چهارمین فیلم پرفروش این هفته باکس آفیس هالیوود شود.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و بازیگرانی همچون "کایل ایروینگ"، "لی رل هوری"، "شکیل اونیل"، "کریس وبر"، "رج میلر"، "لیسل لزلی"،"رایت رابینسون"، "نیکول رول" و "اریکا اش" در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نبرد بازیگران زن سینمای هالیوود در فیلم هشت یار اوشن/نقشه سرقتی عظیم کشیده شد/////////////////شنبه

هشت یار اوشن

فیلم سینمایی "هشت یار اوشن" به کارگردانی "گری راس" چهارمین هفته از اکران بین المللی خود با فروش 8 میلیون دلار پشت سر گذاشت و با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته پنجم باکس آفیس شد.

گری راس کارگردان این فیلم بازیگر، نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده معروف هالیوود است که پیش از این اثر مطرح و پرفروش "عطش مبارزه" را کارگردانی کرده که موفقیت های بسیاری را به ثبت رسانده است.

سارا پاولسون، داکوتا فاینینگ، ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آنا هتوی، هلنا بوهم کارتر، ریحانا و میندی کالینگ در کنار "مت دیمون" در این کمدی جنایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

"استیون سودربرگ" کارگردان مطرح هالیوود در کنار "جرج کلونی" بازیگر سینما تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند. کلونی دوبار تجربه بازی در فیلم های "یازده یار اوشن" و "سیزده یار اوشن" را داشته است.

با توجه به بازی جرج کلونی در فیلم "یازده یار اوشن" پیش بینی می‌شود داستان این فیلم که توسط "گری راس" نوشته شده ادامه ای بر همان فیلم باشد.

هشت بازیگر زن این فیلم در کنار یکدیگر تاکنون 26 بار نامزد دریافت گلدن گلاب شده و 5 بار آن را کسب کرده‌اند. همچنین این بازیگران 12 بار نامزد اسکار بوده و 4 مجسمه زرین را به خانه برده‌اند.

 

بازیگران مطرح هالیوودی برچسب می خورند/شورش در شهر آغاز شد/////////////////////یکشنبه

برچسب

فیلم سینمایی "برچسب" از جمله آثار پربازیگری است که در آستانه تابستان اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرده و در سومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 5.3 میلیون دلار ششم باکس آفیس شده است.

فیلم برچسب داستان گروهی متشکل از همکلاسی های قدیمی است که تصمیم می گیرند بازی برچسب که سالهاست آن را اجرا می کنند را در سراسر کشور بازی نمایند اما این بازی نتایج عجیبی برایشان به همراه دارد که قابل پیش بینی نیست.

جک جانسون، ایسلا فیشر، آنابل وایلز، راشیدا جونز، جرمی رنر، اد هلمز، لزلی بیب، هانیبال بورس و جون هام از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی برچسب به ایفای نقش پرداخته اند.

راب مک کتریک فیلمنامه نویس شهیر امریکایی در کنار مارک استلین نگارش فیلمنامه برچسب را بر عهده داشته و ساخت آن را کمپانی متفوفورم بر عهده گرفته است.

ددپول ۲ ابرقهرمانان اونجرز ۳ را سر جایشان نشاند/افتتاحیه ۱۳۳ میلیون دلاری مرد قرمزپوش//////////////////دوشنبه

ددپول 2

"ددپول 2" با بازی "رایان رینولدز" یکی از پرفروش ترین آثار ابرقهرمانی هالیوود این روزها در هفتمین هفته از اکران خود با فروشی معادل 3.5 میلیون دلار رتبه هفتم باکس آفیس شد.

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

مونرا باکین، جاش برولین، رایان رینولدز، تی جی میلر، برینا هلیبرند و کاران سونی از جمله بازیگرانی هستند که در "ددپول 2" نقش‌آفرینی می‌کنند.

در این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو و تام هالند ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

زندگی بازیگر پیشکسوت هالیوود به فیلم تبدیل شد//////////////////////////پنجشنبه

سانجو

فیلم سینمایی "سانجو" به کارگردانی "راجکومار هیرانی" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از 29 ژوئن 2018 مصادف با جمعه 8 تیر ماه آغاز کرده و در اولین هفته با فروشی معادل 2.6 میلیون دلار هشتم هالیوود شده است.

سانجو نه تنها در یک خانواده سینمایی به دنیا آمده بود بلکه علاقه بیش از اندازه او به سینما باعث ورود او به این عرصه شد. او نیز همانند پدر خود حضور در نقشهای اکشن و تا حدودی منفی را دوست داشت اما علی‌رغم این قضیه او همواره فردی آرام و دوست‌داشتنی بود.

سانجی دات که این فیلم بر اساس زندگی او ساخته شده یکی از پرحاشیه ترین بازیگران بالیوود است که اعتیاد را پشت سر گذاشته است. وی هجده ماه به اتهام همکاری در یک بمب گذاری در زندان به سر برد.

رانبیر کاپور در نقش سانجی دات، آنوشکا شارما در نقش وکیل، پارش راوال در نقش سونیل دات، سونام کاپور در نقش تیان آمبانی، دیا میرزا در نقش مانیاتا دات و کاریشما تانا در نقش مادهوری دیکشیت در فیلم سینمایی "سانجو" به ایفای نقش پرداخته اند.

عامال ملک سازنده موسیقی متن این فیلم را بر عهده دارد. او آهنگی به نام "Kya Yahi Pyar Hai" را که توسط راشمی ویراگ نوشته شده است تهیه کرده است، آرمان ملک اجرای این اثر را بر عهده دارد.

خط و نشان جنگ ستارگان برای اونجرز ۳/گیشه باکس آفیس در دستان علمی تخیلی‌ها/////////////////////////جمعه

سولو-داستانی از جنگ ستارگان"

فیلم سینمایی سولو-داستانی از جنگ ستارگان" در ششمین هفته از اکران خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 2.3 میلیون دلار به رتبه نهم سقوط کرد.

امیلیا کلارک، آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، وودی هارلسون، و تندی نیوتونا جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم داستانی فرعی از مجموعه های اصلی جنگ ستارگان است که هم اکنون نسخه هشتم آن در جهان رکوردهای مختلفی در گیشه را جابجا کرده است.

فیل لرد، کریس میلر، و ران هاوارد به صورت مشترک نگارش فیلمنامه اثر را بر عهده داشته و در ران هاوارد به تنهایی کارگردانی اثر را انجام داده است.

فیلم سینمایی "سولو: داستانی از جنگ ستارگان" اکران بین المللی خود را از 25 می 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده است.