همه چیز درباره «اشوان» ؛ خواننده مشهور پاپ

به گزارش افکارنیوز ، اشکان خدابنده معروف به اشوان ( متولد 3 مهر 1369 – تهران ) دانشجوی رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس دانشگاه آزاد تهران مرکز است ، پدرش اصالتا دامغانی و مادرش طالقانی است . اشوان برادری با نام اروان دارد.

کودکی

اشوان ashvan فعالیت موسیقی خود را با نوازندگی گیتار از ده سالگی شروع کرد سپس از 15 سالگی شروع به آموختن گیتار الکتریک کرد. سپس بصورت تجربی پیانو را شروع کرد و بعدها به آهنگسازی و نوشتن ترانه پرداخت.

شروع خوانندگی

فعالیت خود را با نوازندگی گیتار از ده سالگی شروع کرد سپس از 15 سالگی گیتار الکتریک یاد گرفت سپس بصورت تجربی پیانو را شروع کرد و بعدها آهنگسازی کرد و شروع به نوشتن شعر کرد تا به امروز …

سبک غربی و نقطه قوت

تلاشش برای ارائه شعر و ملودی عام پسند مطابق با سلیقه ی خودش در سبک غربی را نقطه قوت خود در موفقیت در این عرصه می داند.

رابطه با علی طباطبایی

اشوان با مرحوم علی طباطبایی بازیگری که در سال 94 سکته کرد و مرحوم شد رابطه خوبی داشت، از طریق یک دوست مشترک باهم آشنا شده بودند و قرار بود علی برگزار کننده اولین کنسرت وی باشد.

شهرت

اشوان با انتشار تک آهنگ هایی از قبیل بهت مریضم ، شمع ها رو روشن کن ، من آدم رویای تو نیستم ، چرا گریه کردم و … به عنوان خواننده پاپ نوظهور بین جوانان به محبوبیت دست یافت.

آلبوم

نخستین آلبوم رسمی اشوان بهت مریضم نام دارد که علی رغم اینکه اعلام شده بود زمستان 1395 منتشر خواهد شد هنوز وارد بازار موسیقی نشده است.

دانلود آهنگ اشوان