بازگشت آقای مجری با برنامه پرمخاطبش به تلویزیون

محمد قاسمی مدیر شبکه شما در نشست خبری امروز اظهار کرد: شبکه شما دو بخش دارد بخشی از آن درسال ۹۰ کار خود را شروع کرد و در پایان سال ۹۴ تعطیل شد و در بخش دوم سال ۹۵ بعد از شش ماه دوباره راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه ما با شرایط قبل و بعد از تعطیلی شبکه شما آشنا هستیم،ادامه داد: ما با این تغییر مخاطبان خود را که به شبکه دل بسته بودند از دست دادیم البته ما با شروع مجدد ای تی اس  شبکه کاهش پیدا کرد و روستاها و شهرهای کوچک نمی توانند شبکه را داشته باشند .

قاسمی عنوان کرد: برگشت دوباره نیروهایی که آموزش دیده بودند برای راه اندازی مجدد شبکه بسیار سخت بود و ما مرحله به مرحله این بحث ها را پشت سر گذاشته ایم.

 مدیر شبکه شما ادامه داد: البته یکی از اتفاقات خوب که بعد از راه اندازی شبکه رخ داد این بود که با نیروهای جوان، شبکه را اداره می کنیم و در شبکه چابک با نیروهای فنی خوب کار می کنیم .

وی ادامه داد:جذب مخاطب سخت است و خوشبختانه در این مدت رشد مخاطب شبکه شما خوب بوده است و پتانسیل خوبی را در استان ها شاهد هستیم و ۳۳ مرکز استان، پشتیبان خوبی برای این شبکه است.

قاسمی گفت:شبکه شما در بخش ورزش تمرکز خوبی داشته و قطب سوم شبکه ها هستیم و نمایندگی ۳۳ استان را به عهده داریم.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای این شبکه ، تولیدات مشترک با استان ها است، ادامه داد: قرار است استعداد یابی در همه حوزه ها داشته باشیم و در شبکه ملی این استعداد یابی برای مثال در حوزه مجری وجود داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه قرار است برنامه من و شما با همان تیم و اجرای ظلی پور حدود دو هفته دیگر پخش  شود، گفت:برنامه شب های شفاهی بعد از وقفه ای که داشت با اجرای گبرلو اما با تهیه کنندگی شخصی  دیگر روی آنتن برود.