«سرسرا» با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی روی آنتن شبکه 5

امیرمسعود نراقی پور تهیه کننده برنامه «سرسرا» درباره ویژگی های این برنامه بیان کرد: سعی کردیم پیام برنامه به صورت غیرمستقیم و به دور از لحن نصیحت به مخاطب به ویژه نسل جوان ارایه شود.

وی ادامه داد: «سرسرا» برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سبک زندگی اسلامی- ایرانی است.

نراقی پور با اشاره به پژوهش های این برنامه درباره سبک زندگی اسلامی- ایرانی تاکید کرد: مطالعات فراوان و جامع بسیار زیادی در مورد سبک زندگی اسلامی و ایرانی در تهیه موضوعات این برنامه صورت گرفته است به طوری که هر هفته با یک موضوع کلی در پنج قسمت از شنبه تا چهارشنبه مهمان خانه مخاطبان می شویم.

وی ادامه داد: برنامه «سرسرا» یک طعم متفاوت از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی را به مخاطب خود ارائه می کند اما از نصیحت و بیان معلم گونه اجتناب شده است، هر قسمت از برنامه صرفا تلنگری برای یادآوری بهترین های وجود خودمان است تا مسایلی را که بهتر می دانیم به کار بگیریم و از آنچه برایمان صرفه ندارد یا خسته مان می کند، دوری گزینیم.

تهیه کننده برنامه ترکیبی نمایشی «سرسرا» با اشاره به دکور این برنامه یاد آور شد: دکور این برنامه متناسب با موضوع برنامه طراحی شده است که حس زندگی، نشاط و تازگی به بیننده القا می کند و فضای سنتی معماری برنامه نیز به سبک زندگی اشاره دارد.

برنامه نمایشی «سرسرا» شامل قسمت های نمایشی، سرود، گفتگو، گزارش و زنگ انشاست که به کارگردانی حمید طالقانی و به تهیه کنندگی امیرمسعود نراقی پور در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است.

ایمان صفا، مینا نوروزی فرد، مجید شهریاری، ژاله درستکار، سعید سالمی و... هنرمندان بخش های نمایشی این برنامه ترکیبی هستند. زهره وکیلی و فاطمه رضاپور اجرای این برنامه را برعهده دارند.

برنامه ترکیبی «سرسرا» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۰:۴۵ صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.