اجرای طنز آقای مجری در «منبع موثق»

میثم تربتی تهیه کننده «منبع موثق» درباره فصل جدید این برنامه که این شب ها از شبکه چهار سیما پخش می شود بیان کرد: فصل جدید «منبع موثق» با اجرای رضا رفیع شنبه تا چهارشنبه بین ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

وی ادامه داد: دکور برنامه در فصل جدید تغییر کرده است ولی ساختار برنامه به همان شکل ادامه دارد. هدف ما بیشتر طرح و تحلیل خبر در قالب طنز و شوخی های رفیع با خبر است که ممکن است حتی تلخ یا کنایی باشد.

این تهیه کننده درباره خط قرمزها نیز توضیح داد: مطرح کردن خبر باید به گونه ای باشد که نه ارزش ها جا به جا شود و هم حرف بیان شده و انتقادها مطرح شود و رفیع می تواند این طنز را دربیاورد چون طنز او گل آقایی است. 

وی اضافه کرد: ما تا الان خط قرمزی نداشتیم و تقریبا به همه موضوعات و خبرهای روز می پردازیم. ما حتی به موضوع مایده هژبری و یا فیلترینگ تلگرام اشاره ای داشتیم و خوشبختانه علی رغم شوخی با نهادها و سازمان های مختلف فقط یک مورد شکایت داشتیم.

تربتی در پایان درباره اینکه تا چه حد برنامه مخاطب دارد، اظهار کرد: برنامه دیده می شود و به نظرم برنامه بیننده کیفی دارد تا کمی. خوشبختانه در مسیری که داریم مدیر شبکه چهار حمایت زیادی از ما دارد و حتی گاهی ایده هایی را هم پیشنهاد داده است.