منتظر یک سریال جدید با بازی «پوریا پورسرخ» باشید

محمود پاک نیت درباره سریال «دردانه های خلیج فارس» که تولید آن به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه کنندگی سعید بشیری انجام شده است، بیان کرد: این سریال قصه خوبی دارد و من در آن نقش پدری را دارم که در تهران صاحب یک شرکت است و برای اینکه پسرش را ادب کند و او را به کار وادارد به او ماموریتی می دهد.

وی ادامه داد: پدر به پسرش ماموریت می دهد که به جزیره قشم برود و او با رفتن به آنجا راه و روش زندگی خود را تغییر می دهد. نقش پسرم را در این سریال پوریا پورسرخ بازی می کرد که بیشتر صحنه ها مربوط به او بود و من تنها در چند صحنه بازی داشتم. همچنین چندی پیش تصویربرداری سریال به پایان رسیده است.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره فیلمنامه های تلویزیون نیز عنوان کرد: در این یک سال جز سریال «دردانه های خلیج فارس» حدود ۲۰ فیلمنامه خواندم که اکثر آنها ضعیف بودند. این ضعف در قصه، در پرداخت و شخصیت سازی وجود دارد و انگار نویسندگان فقط می خواهند کاری انجام شود و پولی بگیرند و خود کار دیگر ارزش ندارد.

وی ادامه داد: نویسنده شب می نویسد و صبح سر کار می آید و همان متن اجرایی می شود و یک باره چند قسمت از یک سریال بیرون می آید.

پاک نیت در پایان از بازی خود در «سارق روح» سخن گفت و بیان کرد: این سریال که به کارگردانی احمد معظمی از شبکه پنج پخش شد قصه خوبی داشت و داستان های آن از زندگی ها و پرونده های واقعی گرفته شده است اما نمی دانم چرا این سریال کمتر دیده شد. شاید مردم از تماشای سریال های ایرانی خسته شده اند و شاید هم انقدر سریال ضعیف ساخته شده که کمتر رغبتی برای دیدن آثار دارند.