«سینما تهران» به رادیو تهران می آید

اسماعیل باستانی تهیه کننده برنامه «نقطه سر شب» گفت: برنامه جدید «نقطه سر شب» شب های یکشنبه از ساعت ۲۲ در حوزه سینما و زیر عنوان «سینما تهران» تهیه و پخش می شود. در این برنامه با کارگردانان و بازیگران فیلم های در حال اکران سینما گفتگو خواهد شد و علاوه بر صحبت با عوامل فیلم های سینمایی هر هفته یک موضوع در سینما به چالش کشیده می شود که امشب در این برنامه ما به وضعیت پخش در سینمای ایران می پردازیم.

 وی با اشاره به آیتم های متنوع سینمایی افزود: «نقطه سر شب» یکشنبه ها با آیتم های متنوع سینمایی تدارک دیده شده است. در این برنامه درباره سینمای جنگ در ایران و جهان صحبت می شود که تهیه آن را یاسمن طاهری بر عهده دارد. همچنین آیتم «روایت های معنادار» که در حوزه فیلم های متفکرانه و کارگردانانی است که فیلم های متفکرانه ساخته اند و دنیا را تحت تاثیر قرار داده اند، کاری از مرجان حضرتی است. «سینما صامت» آیتم دیگری است که برای اولین بار در رادیو درباره سینمای صامت و فیلم های صامت صحبت می شود.

وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد این برنامه رادیویی هستند که از ساعت ۲۲ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.