تازه ترین خبرها از «رضا گلزار» و برنامه پرسروصدایش

مهدی هاشمی طراح دکور برنامه تلویزیونی «برنده باش» درباره دکور این مسابقه که برای شبکه سه ساخته خواهد شد، عنوان کرد: ساخت دکور «برنده باش» به تازگی به پایان رسیده که به نظرم کاری منحصر به فرد است و فکر می کنم تاکنون چنین دکوری در تلویزیون کار نشده است.

این طراح دکور برنامه های تلویزیونی بیان کرد: من برای ساخت دکور «برنده باش» از هیچ دکوری ایده نگرفتم و تقلید نکردم بلکه در طراحی مورد نظر خود از یکی از بناهای تاریخی ایده گرفتم.

وی اضافه کرد: دکور برنامه پست مدرن است و نیاز به کار مهندسی سختی داشت و همه اینها دکور را خاص کرده است. مجری و شرکت کننده ها به شیوه خاصی وارد صحنه می شوند که هیجان را بالا می برد و شروع مسابقه به صورت مکانیکی اتفاق می افتد.

هاشمی اظهار کرد: بخش های مختلف این دکور با حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر از دستیاران و افراد در تیم های نجاری و آهنگری و... انجام شد و جایگاهی برای ۲۶۰ نفر تماشاگر در استودیو برنامه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان بیان کرد: برنامه ریزی من این بود که طراحی و ساخت دکور در بازه زمانی سه ماهه انجام شود اما متاسفانه تامین بودجه با تاخیر همراه شد و ساخت دکورها حدود پنج ماه طول کشید.

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت به زودی برای پخش از شبکه سه به تولید می رسد.