نگاهی به فعالیت های "پیمان معادی" ؛ از بازیگری تا کارگردانی

"پیمان معادی" بازیگر سینما و تئاتر امسال با دو فیلم متفاوت راهی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. معادی سال گذشته دومین فیلمش را در فجر کارگردانی کرد.

معادی سال گذشته فیلم سینمایی "بمب،یک عاشقانه" را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شرکت داد. این فیلم توانست در اکران جشنواره نظرات نسبتاً خوبی را به دست بیاورد. معادی در بمب نقش اول فیلم را در کنار "لیلا حاتمی" ایفا کرد.

 

معادی از ناگهان درخت تا متری شش و نیم/بازگشت دوباره بازیگر ابد و یک روز به جشنواره فجر/////////////////شنبه

فیلم سینمایی بمب، یک عاشقانه با وجود رونمایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هنوز زمانی برای اکران مناسب پیدا نکرده است ولی به احتمال فراوان این اثر پاییز امسال روی پرده می رود.

پیمان معادی اما امسال در همکاری تازه ای با "صفی یزدانیان" فیلم سینمایی "ناگهان درخت" را در آستانه جشنواره فیلم فجر می بیند.یزدانیان پیش از فیلم "در دنیای تو ساعت چند است" را کارگردانی کرده بود که مورد استقبال شدید اهالی سینما قرار گرفت.

فیلم سینمایی "ناگهان درخت" در سه دوره تاریخی روایت می شود و معادی در آن با بازیگرانی همچون مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، سیامک صفری، زهره عباسی و پانته آ پناهی ها همبازی شده است.

 

معادی از ناگهان درخت تا متری شش و نیم/بازگشت دوباره بازیگر ابد و یک روز به جشنواره فجر/////////////////شنبه

علاوه بر فیلم سینمایی "ناگهان درخت" که به احتمال فراوان با حال و هوایی عاشقانه ساخته خواهد شد مادی امسال فیلمی خبرساز را در آستانه حضور در جشنواره فیلم فجر دارد.

وی در تجربه همکاری مجدد با "سعید روستایی" در فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" به ایفای نقش خواهد پرداخت. معادی در این فیلم تجربه "ابد و یک روز" را در کنار بازیگرانی همچون "نوید محمدزاده" و "پریناز ایزدیار" تکرار می کند.

معادی از ناگهان درخت تا متری شش و نیم/بازگشت دوباره بازیگر ابد و یک روز به جشنواره فجر/////////////////شنبه

براساس آخرین اخبار دورخوانی فیلمنامه "متری شیش و نیم" طی هفته گذشته آغاز شده و روستایی قصد دارد دومین فیلمش را به زودی کلید بزند. روستایی این فیلم را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

در ابتدا قرار بود شهاب حسینی نیز در این فیلم بازی کند اما حضورش به دلایلی منتفی شد. هنوز درباره سایر بازیگران این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده، ولی به احتمال فراوان روستایی برای جلوگیری از تکرار در بازیگران فیلم اول و دوم خود می‌بایست از بازیگرانی متفاوت‌تر بهره ببرد.