جدیدترین خبرها از «آقای گزارشگر»

محمدرضا احمدی درباره اینکه چقدر در حوزه گزارشگری فوتبال فضا برای ورود افراد جدید باز است؟ بیان کرد: یکی از راه هایی که در چند سال اخیر جوانان از طریق آن وارد حرفه گزارشگری شده اند «آقای گزارشگر» بوده است مثلا از هر فصل برنامه یکی دو نفر وارد کار شده اند و حتی الان دو نفر که از فصل اول این مسابقه برگزیده شدند در «نود» مشغول به کار هستند.  

این گزارشگر درباره برگزاری فصل چهارم این مسابقه بیان کرد: فعلا خبری ندارم فصل جدید برگزار می شود یا خیر ولی این برنامه یکی از راه های ورودی به سازمان صداوسیما برای حرفه گزارشگری بوده است.

این مجری برنامه های ورزشی با اشاره به ورود خود به حوزه گزارشگری اظهار کرد: این فضای تست برای همه فراهم است خود من هم از طریق تست دادن در رادیو وارد این حرفه شدم و اینگونه نیست که فضا در حوزه گزارشگری فوتبال بسته باشد. ما به اندازه کافی گزارشگر در تلویزیون و رادیو داریم و با وجود اینکه نیاز به جذب نیروی جدید نبوده باز هم گزارشگرانی وارد کار می شوند اما شاید کمتر به چشم آمده است.

این گزارشگر فوتبال در پایان بیان کرد: البته گزارشگری فوتبال کاری است که به اطلاعات و تسلط زیادی نیاز دارد و حتی خیلی ها ممکن است فکر کنند فرزندشان خوب گزارشگری می کند ولی وقتی این علاقمندان تست می دهند، می بینیم نمی توانند گزارشگری کنند. با این حال راه های ورود به این حرفه زیاد است و هرکس علاقه داشته باشد می تواند وارد شود و فعالیت کند.