آخرین وضعیت ساخت فیلم « ماهی و برکه» با بازی سعید آقاخانی

هادی انباردار تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «ماهی و برکه»گفت : فیلمبرداری بخش اقلید به پایان رسید و در بخش شیراز آغاز می شود.

وی درباره فیلمبرداری بخش فرانسه این فیلم بیان کرد : اگر بتوانیم ارز رقابتی فراهم کنیم فیلمبرداری بخش فرانسه را انجام می دهیم در غیراین صورت باید جایی کار کنیم که حال و هوای فرانسه را داشته باشد و هزینه ها را پایین بیاورد.

«ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی هادی انباردار است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:

فیلم به زندگی مخترعی (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، گروه تولید:صادق ایزدخو و ایمان قیدی، استوری بورد: علی امامزاده و حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، عکاس: امین حق‌بر