هادی کاظمی و سمانه پاکدل ازدواج کردند‎/ عکس

هادی کاظمی و سمانه پاکدل ازدواج کردند.

سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

 

سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

 

بیوگرافی هادی کاظمی و سمانه پاکدل
«هادی کاظمی» متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در شهر میانه است. این بازیگر ایرانی است با سریال شب‌ های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دو برره و باباشاه و خاتون آبادی می‌باشد. از همان سال‌ هال روی صحنه رفت.
بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌ است: «من در دانشگاه هیچ چیز یادنگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یادگرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین»

«سمانه پاکدل» متولد ۲۶ مهر سال ۱۳۶۶ در اصفهان است. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد. سمانه پاکدل از کودکی علاقه‌ مند به بازیگری بوده‌است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود.
سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد. در برنامه دورهمی که ۱۰ فروردین ۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌ مند به ازدواج معرفی کرد.