از این هفته سریال «دلدادگان» همه روزه پخش می شود

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی  از شنبه 13 مرداد روزهای شنبه تا چهارشنبه  روی آنتن شبکه سه رفته است.

اما هفته گذشته شاهد پخش سریال در روز جمعه هم بودیم و قرار است، از این هفته  سریال دلدادگان در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز پخش شود. البته گفته می شود این تصمیم به زودی  برای همه  سریال های سیما اجرا خواهد شد.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فازهای مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.