«یادم تو را فراموش» در رادیو صبا

محمد امرایی تهیه کننده برنامه «یادم تو را فراموش» که از رادیو صبا پخش می شود، گفت: این برنامه مسابقه ای با برداشت آزاد از بازی محلی «یادم تو را فراموش» است و با رویکرد طنز و سرگرمی پخش می شود.

امرایی درباره ارتباط با شرکت کنندگان و نحوه اجرای برنامه توضیح داد: یکی از عوامل جذابیت برنامه این است که ما بدون هماهنگی قبلی با درخواست کنندگان تماس می گیریم و در هر موقعیتی که باشند غافلگیرشان می کنیم و این خود بابی برای آغاز یک گفتگوی طنزآمیز در شروع مسابقه است. در طول بازی هم اگر هر دو طرف (مجری و شرکت کننده) کلمه انتخابی شخص مقابل را در لا به لای کلامش بشنود و نگوید «یادم» طرف مقابل می گوید «یادم تو را فراموش» و کسی که کلمه «یادم» را نگفته باید جریمه شود.

این تهیه کننده ادامه داد: کل مسابقه بر اساس سوالات چندگزینه ای است که اگر شرکت کننده به یک سوال جواب نادرست بدهد باید از شانس مجدد استفاده کند تا بتواند به جریان مسابقه و سوالات برگردد و شانس مجدد شامل آواز خواندن، لطیفه تعریف کردن، گزارش گرفتن، نمایش بازی کردن و ... می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مخاطبان رادیو صبا از برنامه های تعاملی به خوبی استقبال می کنند، اظهار کرد: با توجه به بازخوردهایی که دریافت کردیم، متوجه شدیم مخاطبان فعلی ما تمایل دارند با شرکت در مسابقه های رادیویی در ساخت برنامه های تعاملی شاد و مفرح با رادیو صبا سهیم باشند بنابراین در مسیر پیش رو احترام به خواست و سلیقه مخاطبان همواره هدف اصلی ماست.

مسابقه طنز «یادم تو را فراموش» به تهیه کنندگی محمد امرایی و با اجرای محمدرضا قلمبر، مهبد قناعت پیشه و محمد مطلب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ به مدت ۲۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا با مخاطبان همراه است.