شبکه جهانی جام‌جم، فیلم و سریال مستقل تولید می‌کند

افكار نيوز: جشن مخاطبان شبكه جهاني جامجم، شب گذشته با حضور متكي وزير امور خارجه، مهمان پرست سخنگوي وزارت امور خارجه، مجيد رجبي معمار مدير شبكه جهاني جام جم، مهدي فرجي مدير شبكه يك، مسعود احمدي مدير شبكه تهران و جمع بسياري از ايرانيان خارج از كشور در نمايشگاه بينالمللي تهران برگزار شد.
بنابراین گزارش، در ابتدای این مراسم گروه نواحی علی محمدی به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن مسعود روشن پژوه و مریم امینی‌فر اجرای برنامه را آغاز کردند. پس از آن نیز از علی لهراسبی دعوت شد و او ترانه هایی از تیتراژهای سریال‌های «دلنوازان» و «فاصله‌ها» را در این برنامه اجرا کرد.
به گزارش فارس، در ادامه نیز از «جواد خیابانی» دعوت شد تا به روی سن بیاید. او به همراه روشن پژوه هنگام پخش سرود ای ایران، جمعیت حاضر در مراسم را با خواندن سرود همراهی کردند. پس از آن نیز خیابانی سخنانی پیرامون برنامه‌های ورزشی خود در شبکه جام جم اظهارداشت و گفت: من از سال ۷۱ با صداوسیما همکاری می کنم و ممنونم که مرا تحمل می‌کنید و اشتباهاتم را ببخشید. امیدوارم ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.
در ادامه و پس از اجرای قطعاتی از موسیقی کردی، مجید رجبی معمار از فرجی و احمدی دعوت کرد تا به روی سن بیایند تا از آنها قدردانی کند. فرجی در این مراسم اظهار داشت: آقای رجبی معمار از مدیران خوش ذوق و با سلیقه است و کارهای خوبی را مدیریت کرده و من به همین دلیل به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم مخاطبان خارجی شبکه‌های جام جم روز به روز بیشتر شوند.
در ادامه احمدی نیز طی سخنانی گفت: آقای رجبی معمار در زمان مدیریتش بر شبکه تهران خدمات ارزنده ای انجام داده که من از ایشان تشکر می‌کنم.
در ادامه مراسم رجبی معمار نیز طی سخنانی گفت: ما از همه مدیران شبکه‌های داخلی دعوت کرده بودیم تا به این مراسم بیایند اما امکان آمدن برای برخی مهیا نشد. مثلا آقای برازش مدیر شبکه دو سیما با این که نزدیک به ۶۰ سال سن داد، رفته تا قله دماوند را فتح کند و به همین دلیل نتوانست در این برنامه حاضر شود.
وی در ادامه گفت: ما سه شبکه ۲۴ ساعته داریم که بهترین فیلم‌ها و سریال‌های داخلی را پخش می‌کنند. البته قصد ایجاد تغییراتی در کنداکتور برای بهتر شدن برنامه ها داریم و قصد داریم توجه بیشتری نیز به تولیدات گروه کودک و نوجوان داشته باشیم. ضمن این که به دلیل داشتن مخاطبان بسیاری که داریم، در تلاشیم تا برنامه‌های متنوع‌تری روی آنتن بفرستیم.
وی با بیان اینکه اگر گاهی مستندهای خارجی پخش می کنیم به دلیل این است که ناچاریم و در تلاشیم تا میزان آن را کم تر کنیم، تصریح کرد: درصدد هستیم تا امسال آرام آرام تله‌فیلم‌ها و سریال‌های مستقلی برای شبکه جام جم تولید کنیم که این تولیدات مختص دغدغه‌ها و مسائل ایرانیان خارج از کشور است.
وی در پایان گفت: پیامک‌هایی که مخاطبان ما در خارج از کشور برای ما ارسال می‌کنند به برنامه‌ریزی‌های ما کمک بسیاری می‌کند و ما سعی می‌کنیم تا ارتباط‌مان را با مخاطبان‌مان افزایش دهیم.
بنا بر این گزارش، «مهران غفوریان» مهمان بعدی جشن مخاطبان شبکه جهانی جام جم بود که در سخنانی گفت: من خاک پای همه مردم هستم. من تلویزیون را دوست دارم چون با تلویزیون هنرپیشه شدم.
در ادامه نیز «مازیار عصری» به اجرای قطعاتی پرداخت و پس از آن دکتر «فاطمی‌نیا» سخنانی کوتاه درباره شوق عصر غیبت ایراد کرد. پس از آن نیز از «مجید قناد» و گروه سازندگان بازی شادی تماشا دعوت شد تا به اجرای برنامه بپردازند که با استقبال بسیار کودکان حاضر در مراسم مواجه شد.
در ادامه نیز بنابر گزارش فارس، متکی به همراه مهمان پرست روی سن آمدند و متکی به ایراد سخنانی برای مخاطبان و ایرانیان مقیم خارج از کشور ایراد کرد.
پس از متکی نیز از مهمان پرست خواسته شد تا سخنرانی کند که او گفت: وقتی سخنگو صحبت می‌کند که وزیر نباشد، وقتی ایشان هستند و خودشان صحبت می‌کنند دیگر من صحبت نمی‌کنم.
در ادامه متکی و مهمان پرست در قرعه کشی برندگان شبکه جام جم شرکت کردند. پس از آن نیز دوباره گروه کودک و نوجوان به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن «رضا شفیعی‌جم» به روی سن آمد و در سخنانی گفت: من سر ضبط برنامه بودم اما به عشق مردم به اینجا آمدم.
او درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری نیز اظهارداشت: من کارم را با تئاتر آغاز کردم و مثل خیلی‌ها از ابتدا حرفه‌ای نبودم.
در ادامه از او خواستند که بهترین کار خود را نام ببرد و در همین هنگام روشن پژوه از حاضران در مراسم نظرخواهی کرد که اکثریت آنها به «درچشم باد» رای دادند اما شفیعی جم گفت برخی بازی من در «درچشم باد» و برخی نیز در «چارچنگولی» را بیشتر می‌پسندند.
این مراسم تا پاسی از نیمه شب با حضور جمعیت بسیاری از ایرانیان خارج از کشور که قبلا برای حضور در این برنامه ثبت نام کرده بودند، ادامه داشت.
انتهای پیام / ا - ۳