«سفر سهراب» به خانه هنرمندان

سومین اکران ویژه مستند سینمایی «سفر سهراب» با حضور اکبر عالمی، ناهید طباطبایی و جلال فاطمی به همراه امید عبدالهی کارگردان و دیگر عوامل این مستند سینمایی در خانه هنرمندان برگزار می شود.

به منظور حمایت از سینمای مستند و مستقل در ایران، عوامل این فیلم با همراهی هنرمندان و نویسندگانی چون اکبر عالمی، ناهید طباطبایی و جلال فاطمی روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان میزبان تماشاگران مستند سینمایی «سفر سهراب» خواهند بود.

در این اکران ویژه هنرمندان حاضر درباره ضرورت حمایت از فیلم های مستند از جمله مستند سینمایی «سفر سهراب» و مجموعه فیلم های سهراب شهیدثالث دقایقی با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

همچنین به منظور گرامیداشت روز ملی سینما تصاویر تازه ای از فیلم مستند «سفر سهراب» در قالب آنونسی یک دقیقه ای منتشر شده است.

مستند «سفر سهراب» پرتره ای متفاوت درباره سهراب شهیدثالث یکی از موثرترین آغازگران سینمای نوین ایران است که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و یکی از مهمترین مقاطع کار و زندگی این سینماگر پیشرو، یعنی زمانی که موفق به ساخت ۲ فیلم مهم «یک اتفاق ساده» و «طبیعت بی جان» شد به تصویر می کشد. نخستین نمایش رسمی این مستند در دهمین جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» بوده است که از سوی هیات داوران این جشنواره به عنوان یکی از نامزدهای دریافت تندیس «هنر و تجربه» برای بهترین فیلم مستند معرفی شد.

اکران ویژه مستند سینمایی «سفر سهراب» در هفته های آتی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

حجم ویدیو: 4.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59