«آسیایی‌های دیوانه پولدار» همچنان صدرنشین باکس آفیس

فیلم سینمایی "آسیایی‌های دیوانه پولدار" به کارگردانی "کوین کوان" که نزدیک به یک ماه از اکران خود در سینماهای جهان را پشت سر گذاشته و به فروشی فوق العاده 168 میلیون دلار دست یافته است.

آسیایی‌های دیوانه پولدار یک فیلم عاشقانه، کمدی درام بر اساس رمانی به همین نام اثر کوین کوان است که در سه هفته از اکران خود با فروشی معادل 22.2 میلیون دلار صدرنشین هالیوود شد.

 

فروش فوق العاده آسیایی‌های دیوانه پولدار در باکس آفیس جهانی ادامه دارد////////////جمعه

این فیلم توسط نینا جاکوبسن و براد سیمپسون تولید شده و جان ام. چو آن را کارگردانی کرده‌است. هنرپیشه‌های فیلم کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو هستند.

در ۲۵ سال گذشته، این اولین فیلمی است که تمام بازیگرانش آسیایی هستند. پس از فیلم باشگاه جوی لاک در سال ۱۹۹۳ این اولین فیلم یک استودیو اصلی هالیوودی است که غالب نقش‌های برجسته و اصلی را آسیایی-آمریکایی‌ها برعهده دارند. از این بابت این فیلم نقطه عطف مهمی برای هالیوود به‌شمار می‌آید.

آسیایی‌های دیوانه پولدار در مورد آسیایی‌های خیلی پولدار است که داستان یک زن جوان آمریکایی آسیایی‌تبار را به تصویر می‌کشد که برای دیدار با خانواده دوست پسر خود سفر می‌کند و درمی‌یابد آنها از ثروتمندترین افراد در سنگاپور هستند.