به گزارش خبر آنلاین ، آنان چندی پیش دور کیک تولد بزرگی حلقه زدند و یاد و خاطره سال ۱۳۷۸ را که این گروه پایه گذاری شد ، زنده کردند . گروه آریان ، یک سال پس از تشکیل ، با انتشار آلبوم گل آفتاب گردون توانست خیلی زود جای پای محکمی در فضای موسیقی پاپ کشور به دست آورد که در ادامه نیز با ارائه ۳ آلبوم دیگر به نام های و اما عشق ، تا بی نهایت و بیتو باتو و ده ها اجرای صحنه ای در داخل و خارج کشور ، کارنامه ای موفق را برای خود رقم زد.



در چند سال گذشته، اگر چه ترکیب این گروه کمی دستخوش تغییر شده است، اما با این حال از پایدار ترین حلقه های هنری در تاریخ موسیقی کشور به شمار می آید. آخرین آریانی ها که از این گروه جدا شده اند، سحر کاشمری(همخوان) و نینف امیرخاص(نوازنده کیبورد) هستند که اولی به دلیل ازدواج و دومی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کرده اند.
سیامک خواهانی (ویلن) ،شراره فرنژاد ( گیتار، همخوان) ، برزو بدیهی ( پرکاشن) ،علیرضا طباطبایی ( درام)، ساناز کاشمری ( همخوان) ، فرزاد فخرالدینی (گیتار) ، بابک صفرنژاد (سازدهنی) ، علی پهلوان ( آواز، گیتار) و پیام صالحی (آواز و گیتار) از هنرمندانی هستند که در تهیه آلبوم تازه این گروه همکاری دارند .