امشب؛ منتظر "دلدادگان" نباشید

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی امشب پخش نمی‌شود.

امشب بازی تیم‌های السدقطر - پرسپولیس ایران ساعت ۱۸:۴۵ در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شوند.

سریال دلدادگان در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجرا‌های دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

داستان «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

سریال دلدادگان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فاز‌های مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.