آقای بازیگر: هیچ وقت برای بازی در سینما التماس نمی‌کنم

جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص دلیل کم کاری‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: من این مدت کم کارم چون کاری پیشنهاد نمی شود که ارزش بازی داشته باشد. متاسفانه برای بازیگران پیشکسوت و نسل میانی سینما نقش خوب نوشته نمی شود و طبیعتاً وقتی نقشی خوب نباشد ترجیح می دهم در خانه بمانم تا در آن نقش بازی کنم.

بازیگر فیلم "جان سخت" دلیل غیبت طولانی مدت خود در سینما را اینگونه مطرح نمود: به شدت دلتنگ حضور در عرصه سینما و بازی در آثار سینمایی هستم. سالهاست از سینما دور شده ام و دلتنگ این هستم که بار دیگر تصویر خود را بر پرده سینما ببنیم.

وی در همین راستا افزود: بارها و بارها گفته ام چرا از سینما دور شده ام و را غایبم و به همین دیگر دوست ندارم در مورد وضعیت بازیگری سینما نظر بدهم زیرا دیگر برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کنم و اگر نشود هم نه. من نمی‌توانم دنبال نقش بروم و هر روز در هر دفتر سینمایی به دنبال حضور در آثار باشم. من به هیچ وجه برای بازی در سینما التماس کسی را نمی کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به وجود رابطه در سینما تاکید کرد: یک زمانی بود که از ما برای حضور در آثار سینمایی دعوت می‌شد و ما برای بازی حق انتخاب داشتیم اما در حال حاضر روابط، خودی و ناخودی و برخی اتفاقات باعث شده تا فقط برخی امکان حضور در سینما را داشته باشند.

فرجاد با اشاره به حضور دوباره خود در تئاتر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط روحی خوبی برای بازی ندارم و ترجیح می‌دهم که کاری را قبول نکنم. نقش‌های پیشنهادی اینقدر کوچک هستند که برای من بازیگر هیچ انگیزه ای برای کار باقی نمی‌گذارند.