اجرای کودکان در برنامه «تهران من»

مینا نیکانیک سردبیر برنامه «تهران من» درباره جزییات این برنامه در ۱۶ مهرماه گفت: ویژه برنامه «تهران من» امروز با آیتم های طنز متنوع و اجرای کودکان پخش می شود و «مسابقه کودکانه» از بخش هایی است که به صورت ویژه و با اجرای کودکان طراحی شده است.

وی با اشاره به بخش های دیگر ویژه برنامه روز جهانی کودک افزود: میثم درویشان پور با استندآپ کمدی هایی که دارد مهمان ویژه این روز خواهد بود. در بخش دیگری از برنامه با عنوان «درست بدانیم» تاریخچه نامگذاری روز جهانی کودک بررسی می شود.

به گفته سردبیر برنامه، مسعود دهنوی کارگردان، امروز قرار است جدیدترین آثار و فیلم های کودکانه را از برنامه «تهران من» معرفی کند. از نکته های جالب برنامه، پیشنهادهای عصرانه ای است که در برنامه بیان می شود به طور مثال پیشنهاد تئاترهای روی صحنه، فیلم های سینمایی در حال اکران و ... داده می شود که در طول هفته به آنها پرداخته خواهد شد.

محمد میر کارشناس ورزش، حسام آبنوس کارشناس سواد رسانه ای، مهدی مجنونی کارشناس فرهنگ و هنر، حسن شمشادی کارشناس سیاست، علی چپدار کارشناس اقتصادی، محمدرضا ثقفی تهیه کننده، مینا نیکانیک سردبیر، آوید بزرگی گوینده همراه مخاطبان خواهند بود و برنامه از ساعت ۱۷ روی آنتن رادیو تهران می رود.

رادیو تهران روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز قابل دریافت است.