چه خبر از «لاک قرمز» تلویزیون؟

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم سریال شبکه پنج درباره سریال‌های در دست تولید این شبکه گفت: طرح فیلمنامه سریال «لاک قرمز» در گذشته مورد تصویب قرار گرفته بود که به دلیل طولانی شدن نگارش فیلمنامه احتمال جا بجایی کارگردان کار وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از نگارش فیلمنامه سریال «لاک قرمز» انجام شده است،افزود: سید جمال سید حاتمی در حال حاضر در پروژه سریال «محکومین ۲» است که شاید همکاری با ایشان بر سر این سریال به همین دلیل انجام نشود اما در حال حاضر به علت تکمیل نشدن فیلمنامه فقط تهیه کنندگی کامران مجیدی در سریال لاک قرمز مشخص شده است.

مدیر گروه فیلم سریال شبکه پنج تاکید کرد: ما برای همه سلیقه‌های مخاطبان تنوعی از سریال‌ها را در نظر می‌گیریم و برخی از سریال‌ها به دلیل تصمیمات گرفته شده به شبکه‌های دیگر می‌روند و به همین دلیل تنوع سریال‌ها را افزایش می‌دهیم.

الماسی درباره بازیگران سریال‌های تولید شده در این شبکه و استفاده از چهره‌های غیر سرشناس گفت: در حال حاضر بازیگران تئاتر در سریال «زندگی از نو» در شبکه پنج بازی می‌کنند که در برخی مواقع حتی بسیار بهتر از چهره‌های شناخته شده ایفای نقش می‌کنند.