آخرین وضعیت اکران «دزد و پری ۲»

حسین قناعت با اشاره به موفقیت " لازانیا " در گیشه اذعان داشت: خوشبختانه تا کنون استقبال خوبی از این فیلم شده است. فکر می‌کنم یکی از علت‌های اصلی آن نیاز مردم به شادی در شرایط کنونی جامعه است. شاهد هستیم از دیگر فیلم‌های کمدی نیز استقبال می‌شود.

گفتنی است؛ برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم ماجرا‌های عجیب یک پدر را نشان می‌دهد که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند و مدعی است که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی در فیلم می‌شوند.

همچنین؛ فیلم سینمایی «لازانیا» به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی حسین قناعت یک کمدی پربازیگر است و جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی، رضا ریاحی، اردشیر کاظمی، مهدی حدادی و یوسف تیموری از جمله بازیگران آن هستند.

پارسیا شکوری، امیرعلی صالح، امیرعلی محمودی، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی و پارسا نژاد آذر نیز بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.