چه خبر از «هوش برتر» تلویزیون؟

پیمان پور مقیمی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هوش برتر» درباره روند تولید و پخش این مسابقه گفت: گروه برنامه سازی ما مشغول ضبط مسابقات «هوش برتر» هستند.

وی افزود: از ۶۰ قسمت، حدود ۳۵ قسمت از آن روی آنتن رفته است البته باید توجه داشت که سری جدید این برنامه با تفاوت اساسی در برنامه‌های نرم افزاری و فنی تولید شده است که همزمان در کنار جذابیت‌های بصری اِلمان‌های فنی و رایانه‌ای را هم داریم.

 پور مقیمی ادامه داد: در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که مسابقه «هوش برتر» می‌تواند با نمونه‌های خارجی خود رقابت کند چراکه تمام شاید‌ها و باید‌ها را پشت سر گذاشته و به شکلی کامل در مسابقه هوش رسیده ایم.

وی بیان کرد:اکثر آیتم‌ها و بخش‌های مختلف مسابقات از لحاظ فنی کاملا مهندسی است و با علم روز پیشرفت کردیم.

تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «هوش برتر» با اشاره به بازخورد خوب مخاطبان از این مسابقه تلویویزیونی بیان کرد: یکی از خبر‌های خوبی که دراین مدت شنیده‌ام ارتباط خوبی است که مردم با مسابقه برقرار کرده اند و شب‌ها اوقات فراغت خودشان را با «هوش برتر» پر می‌کنند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

احتمال پخش «هوش برتر» در نوروز ۹۸ از شبکه نسیم

وی یادآور شد: در فصل سوم ما با تغییرات اساسی روی آنتن آمدیم و به دنبال این هستیم که نوروز ۹۸ هم با همین رویکرد روی آنتن باشیم. چراکه احتمالا سری جدیدی از این مسابقه را با فینالیست‌های فصل اول و دوم در زمستان خواهیم داشت و پس از آن فینالیست‌های آن برنامه و فصل سوم در نوروز ۹۸ بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پور مقیمی در پایان گفت: در این ایام هرچه با مسابقه «هوش برتر» پیش می‌رویم مسابقه کامل‌تر می‌شود و همانگونه که گفتم تولید فصل سوم همچنان ادامه دارد و احتمالا ۲۲ آبان فینال فصل جدید روی آنتن می‌رود.